Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

TTH vår/høstdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-07, 21:18   #1
tutta
Passiv

Spørsmål

TTH vår/høstdress

Noen som har erfaring med denne dressen??

Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:31   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TTH vår/høstdress

Dytter på denne. Var og så på den i dag, og det eneste jeg fant ut var at den er enda større i størrelsen enn Reima (i følge damen på butikken), er litt tykkere i stoffen enn Reima og kan heller ikke tørkes i trommel. Men den var veldig fin, da.

Gammel 16-03-07, 22:43   #3
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Dytter på denne. Var og så på den i dag, og det eneste jeg fant ut var at den er enda større i størrelsen enn Reima (i følge damen på butikken), er litt tykkere i stoffen enn Reima og kan heller ikke tørkes i trommel. Men den var veldig fin, da.

Ja,den er veldig lekker. Synes Reima sin i år er litt grell i fargen (til gutt) for min smak.

Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 22:49   #4
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Nei ingen erfaring med den,har kjøpt HH sin jeg .
Spent på å få prøve den om den svarer til forventningene

Gammel 17-03-07, 15:00   #5
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av lille my, her.

Nei ingen erfaring med den,har kjøpt HH sin jeg .
Spent på å få prøve den om den svarer til forventningene

Tenker litt på HH sin også. G-sport fikk ikke den inn før over påske . Noe som vet hvem som kan ha den Oslo omr.??

Evt kan anbefale meg en bra vårdress max 2 farger. Ja,jeg er sær!

Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 16:31   #6
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi er superfornøyd med Reflex. Vi har den som er lik Troll da, med uttagbart ullfôr. Brukt den høst-vår-høst-mye i vinter og går nå på en ny vår. Ser ikke slitt ut og er fortsatt helt vanntett. Testet ut i store vannpytter nylig.

Reflex har også egne vårdresser som ser fine ut. Vet ikke hvordan slitestyrken og vanntettheten er på dem. Koster bare 299kr så hvis den vi har blir for liten snart så prøver vi en sånn.

Gammel 17-03-07, 18:47   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen erfaring.
Har Reima sin, og er super fornøyd med den.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 23:17   #8
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Ingen erfaring.
Har Reima sin, og er super fornøyd med den.

Har Reima nå,men fargene til gutter jeg har sett på er super grelle og er ikke intr i å betale kr 1000 for en dress jeg ikke liker uansett om det er Reima.

Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 12:49   #9
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Det er vel få som har erfaring med TTH vårdressen vil jeg tro siden den er helt ny av året og våren har såvidt kommet

Jeg har kjøpt en slik i turkis til minstemann men har ikke begynt å bruke den enda. Den er stor i størrelsen, virker lett og fin - litt tykkere enn Reima Tec vårdressen (har den også). Og den er knallstilig, synes jeg!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 12:52   #10
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Det er vel få som har erfaring med TTH vårdressen vil jeg tro siden den er helt ny av året og våren har såvidt kommet

Jeg har kjøpt en slik i turkis til minstemann men har ikke begynt å bruke den enda. Den er stor i størrelsen, virker lett og fin - litt tykkere enn Reima Tec vårdressen (har den også). Og den er knallstilig, synes jeg!

Ny av året ja. Da skjønner jeg at det ikke er noen som har erfaring med dressen. Tusen takk for info!! Hvror har du kjøpt din?? Har mørkeblå og rååååsa hos Daisy. Kan jo kjøpe mørkeblå,men turkis hørtes jo lekkert ut da .

Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 13:25   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Ny av året ja. Da skjønner jeg at det ikke er noen som har erfaring med dressen. Tusen takk for info!! Hvror har du kjøpt din?? Har mørkeblå og rååååsa hos Daisy. Kan jo kjøpe mørkeblå,men turkis hørtes jo lekkert ut da .

Hvor er Daisy? Jeg har ei lita snuppa her som ville blitt overlykkelig for råååsa dress.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 15:53   #12
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Har HH-dress, men tulla trenger en ny en. Kanskje jeg skal ta en titt på TTH?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:08   #13
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Ja, turkis er kjempestilig! Kjøpte min hos www.bebito.no - de sender

When tomorrow comes
Gammel 18-03-07, 21:24   #14
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor mye koster den?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:47   #15
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Hvor er Daisy? Jeg har ei lita snuppa her som ville blitt overlykkelig for råååsa dress.

Her : http://www.daisybarna.com/

Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 23:52   #16
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Hvor mye koster den?

Mener TTH kostet 899kr hos Daisy.

Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 00:22   #17
tutta
Passiv

Standard

Har du bilde av din turkise??Finner ingen sider med bilder av TTH sine vårdresser....

Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 08:14   #18
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Jeg betalte 800,- for min. Kan sikkert få tatt noen bilder i løpet av dagen

When tomorrow comes
Gammel 19-03-07, 12:20   #19
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Hm, det var _litt_ vanskelig å ta bilde av et så langt plagg, her er det jeg fikk til:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ticket.jpg (21,6 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg Ticket1.jpg (18,1 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg Ticket2.jpg (30,0 KB, 5 visninger)
When tomorrow comes
Gammel 19-03-07, 19:54   #20
tutta
Passiv

Standard

Hm, det var _litt_ vanskelig å ta bilde av et så langt plagg, her er det jeg fikk til:

Lekker

Tusen takk for bilder!!!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.