|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute på tur
|
Parkeringsmuligheter ved Oslo S?Vi skal ut på tur, med tog, til helgen? Og så er det enklest for oss å kjøre til Oslo S, men hvor kan man parkere? De aller fleste plassene rundt der, er vel timesparkering som vil bli forholdsvis dyrt for hele helgen?
|
|
|
#2 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Parkeringsmuligheter ved Oslo S?Har du f.eks. mulighet til å parkere på Lillestrøm og ta toget til Oslo S? Der koster det kr 20,- pr døgn på pendlerparkeringen. Tog fra Lillestrøm-Oslo S tar ca 12 minutter og de minuttene sparer du inn fort mht. trafikk o.l. i sentrum.
|
|
|
#3 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkeringsmuligheter ved Oslo S?Mye bedre å parkere utenfor og ta banen inn, ja. det er flere p-hus i nærheten (bak busstasjonen) men de koster også flesk. mulig man kan være "heldig" og at de har en døgnpris som er gunstigere enn timesbetaling, men billigst er å stå utenfor byen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Parkeringsmuligheter ved Oslo S?Må dere ta toget fra Oslo S? Avhengige av hvilken vei dere skal, så er det kanskje bedre å hoppe på toget i for eksempel Asker eller Lillestrøm?
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkeringsmuligheter ved Oslo S?Parkeringen ved Hotell Opera har døgnpris, men prisen er jeg ikke sikker på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Parkeringsmuligheter ved Oslo S?Strømmen stasjon har gratis parkering.
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Parkeringsmuligheter ved Oslo S?Det er kjempedyrt. Noen steder på Grønland er det gratis i helgene og på kvelden, men det er trangt om plassen og vinninga går fort opp i spinninga. Jeg ville heller kjørt til neste stasjon utenfor byen og parkert der.
|
|
|
#9 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Parkeringsmuligheter ved Oslo S?
Det er melkerute, men man er inne på 20 minutter, tror jeg.
|
|
|
|
#10 |
|
Ute på tur
|
Sv: Parkeringsmuligheter ved Oslo S?Så vi er ikke nødt til å gå på i Oslo, selv om vi har billetter fra Oslo? Mulig jeg må sjekke dette, ifht å gå på en annen plass. Ellers er jo Lillestrøm/Strømmen gode alternativer for meg, og så kunne mannen bare ha kommet på, på Lysaker.
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Parkeringsmuligheter ved Oslo S?Neida, dere kan jo komme på der dere vil, at dere har betalt litt ekstra plager sikkert ikke NSB. Går man på på Lysaker så betaler man bare ekstra inn til Oslo.
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Sv: Parkeringsmuligheter ved Oslo S?Det er gratis å parkere ved stasjonen min også.
|
![]() |
|
|