Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Gi beskjed om at barnet slutter?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-11, 18:36   #21
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi beskjed om at barnet slutter?

Ja, så lenge det er en idrett man ikke melder seg på for hver nye sesong ser jeg på det som en selvfølge.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 18:40   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, det kommer an på. Hadde Guttungen gått på et eller annet organisert opplegg, som vi betalte for, ville jeg sagt fra om han sluttet midt i sesongen. Om det var "siste trening" av en type "meld deg på for neste nivå," hadde jeg neppe gitt beskjed dersom poden ønsket slutte. Hadde det vært et fotballag, godt innspilt sådan, så hadde jeg gitt beskjed om han slutta etter sesongen var over.

Nå er dette ytterst hypotetisk, all den tid Guttungen er totalt uinteressert i noen som helst form for organisert aktivitet, og jeg sa heller ikke fra at han slutta etter andre oppmøte på fotballtreninga for et år siden heller. Det ble ikke registrert noe sted at han begynte, treneren la nok ikke merke til at han var med ca halvannen trening, og har neppe savnet ham i ettertid.

Gammel 07-09-11, 18:49   #23
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde vi sluttet mellom sesonger, vet jeg ikke om jeg ville sagt fra.

Jeg er selv ansvarlig for listene i en idrettsforening, og vi sliter også med at folk ikke sier fra når de har slutta. Det er mulig de svarer når vi har purret 4 ganger på at giroen ikke er betalt. Men vi har påmelding for hver nye sesong, så når de melder seg på i august, ikke betaler regningen i september fordi de har sluttet, men ikke sier fra før i desember, så kan det være litt frustrerende. Om de har betalt, blåser vi i om de kommer eller ikke.

Gammel 07-09-11, 18:54   #24
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan dere ikke kreve at de viser kvittering på betalt ved oppstart, så slipper dere alt det oppfølgingsstyret, Elise?

Gammel 07-09-11, 18:56   #25
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Oh, det hørtes da vitterlig ut som mye mer oppfølging, Veronal.

Nei, vi har fått en kasserer som virker nå, så vi håper det blir bedre.

Gammel 07-09-11, 19:03   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På fotballen får de ikke spille hvis ikke avgiften er betalt, de påstår at det har med gyldig forsikring å gjøre.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 20:05   #27
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, vi sier fra, men det er ikke alltid de som leder aktiviteten får det med seg likevel. Noen aktiviteter er avsluttende kurs, for eksempel turn. Da lar man bare være å melde seg på neste semester. Kulturskolen har definerte datoer for skriftlig utmelding, da følger man det. Mer dugnadspregede aktiviteter sier man vel stort fra om til lagleder, men jeg garanterer ikke at vi hadde sagt fra hvis de sluttet etter en sesong. Men i praksis ville vi jo ha sagt fra likevel, for det er jo ikke store miljøet slik at de som driver det vil få vite det av oss uansett. Taekwon do har jo den avtalegiroen som ruller og går, så der hadde vi nok sagt fra ja, dog synes jeg de informerer litt dårlig om hvordan man melder seg ut. Man betaler jo også i måneder hvor barna ikke har noe treningstilbud, dette irriterte meg litt i sommer uten at jeg gadd lage bråk. For eldre barn og voksne er det mer logisk at det er noe de driver med og ikke avsluttende kurs, men for de yngste fremstår det litt som kurs. Derfor skjønner jeg at folk blir litt sure når de merker at avtalegiroen bare fortsetter etter sommerferien uten at man har sagt ja til videre trening.

Gammel 07-09-11, 20:35   #28
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som lagleder på fotballen forventer jeg at jeg får beskjed om noen slutter eller begynner. Hvis ikke kan jeg jo ikke får sendt ut beskjeder om hva skom skal skje.
Og motsatt, de vil fortsette å få beskjeder selv om de har sluttet.

Gammel 08-09-11, 00:04   #29
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg er lagleder på lagene til ungene (5 lag totalt, 2 jentelag og 3 guttelag). Jeg er innom på treningene og ser om det er noen nye der og gir informasjon til dem, men om noen slutter og ikke sier fra så er det vanskelig å oppdage. Så er det veldig irriterende når flere ikke møter opp til kamp uten å si fra

Gammel 08-09-11, 00:07   #30
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Midt i en tidsperiode, ja, selvfølgelig.
Etter endt sesong/kurs, nei.

Når det er sagt, når ungene blir eldre og begynner på lagidrett, så er de endel av ett lag som trener året rundt og da syntes jeg det er rimelig å sende melding til lagleder.

Gammel 08-09-11, 00:16   #31
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Med mindre det er påmelding ved hvert kurs / hver sesong bør man selvsagt si ifra.
Gutta her spiller fotball og trenerne er avhengige av å vite hvor mange spillere det er, her er det heller ikke sesong på fotballen, de spiller hele året (tuneringer er kun vår/høst)

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 06:27   #32
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja.

Gammel 13-09-11, 09:56   #33
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Selvfølgelig sier man fra hvis man slutter!

Medmindre det er noe man melder seg på fra gang til gang, f.eks. svømmekurs. Men er man med i fotballklubb, håndballklubb m.v. her er man jo medlem i klubben, da må man jo melde seg ut.

Det er jo litt i respekt for alle de som legger ned så mye av fritida si for at min unge skal få ha et tilbud, også, tenker jeg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 10:03   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

På fotballen din eldste på 9 år er det høyst naturlig å si fra ihvertfall, de er etablert lag som er delt inn i to og avhengig av å vite antall mht laginndeling, kamper etc. Det er uansett naturlig å sifra selv om man slutter etter endt sesong.
På allidretten som begge to har gått på gjør man ikke det. Det er ny påmelding hvert år.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 10:04   #35
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det er helt normalt å gi beskjed om dette spørr du meg.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 10:06   #36
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I idrettslaget gjør vi det siden det ikke er noen påmelding i ny sesong. Andre steder lar vi bare være å melde på.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.