|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Tjeneste hvis noen tidvis er i Trysil?Jeg trenger en tjeneste fra Trysil. Om noen kunne sett etter på Domus om de har babytøfler i elgskinn fortsatt? Og kjøpt et par og sendt meg hvis jeg setter over penger? Hadde sånne til de eldste og de var så utrolig gode og myke og varme. |
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tjeneste hvis noen tidvis er i Trysil?Jeg er jo aldri i Trysil, men leste tråden likevel.
|
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tjeneste hvis noen tidvis er i Trysil?De har jeg fortsatt, og sparer de til en eventuell sistemann |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tjeneste hvis noen tidvis er i Trysil?Mulig jeg skal dit på lørdag, men det blir nok ikke bestemt før på morgenen. Jeg kan evt kjøpe med, men jeg kan ikke love at vi reiser
|
|
|
#5 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Tjeneste hvis noen tidvis er i Trysil?Du får kjøpt dem i Oslo også, på souvernirbutikken rett utenfor Oslo City.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Tjeneste hvis noen tidvis er i Trysil?Jeg har fått noen til å sjekke for meg, tusen takk for tips. De tøflene er genialt gode rett og slett. |
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tjeneste hvis noen tidvis er i Trysil?Jeg skal antagelig til helgen. Prikk meg med nr ditt (
|
![]() |
|
|