Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-11, 20:09   #821
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Kjøpte denne i stor størrelse for å ha håndklær i på badet

Gammel 15-09-11, 21:45   #822
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Det tror jeg ikke man kan. Har black design nettbutikk da?

Fant ihvertfall ikke liftgardinen på nettet når jeg skulle finne bilde. Kjøpe mine i butikken nå når de har tilbud på de

Hvilken butikk? Kanskje den finnes i Stavanger også?

Gammel 16-09-11, 00:49   #823
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvilken butikk? Kanskje den finnes i Stavanger også?

Black Design har ikke nettbutikk nei. Gå inn på www.blackdesign.no så finner du ut hvor nærmeste butikk er.

Jeg har det stoffet i duk, bare i sand med samme mønster. Kanskje en liftgardin i samme stoff hadde gjort seg på kjøkkenet? *funderer*

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 16-09-11, 11:49   #824
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

To lamper til soverommet.

Og en klokke.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 16-09-11, 15:31   #825
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 16-09-11, 18:02   #826
emin

emin sin avatar

emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Ja, den er fin, jeg har også den.

emin er ikke aktiv  
Gammel 16-09-11, 20:31   #827
emin

emin sin avatar

Standard

Kom over en pose med noe som liknet en lampeskjerm på Fretex i dag, uåpnet seff med IKEA-logo på posen. På prislappen stod det 15,-, men det var halv pris og den kostet altså 7,50,- Måtte lete opp kjøpet mitt på nett da jeg kom hjem, og det viste seg å være denne lampeskjermen. Den ser jo litt kul ut, sant? Må få tak i lampeledning da, men det årner seg vel kjapt. Tenkte å henge den i taket på soverommet vårt.

emin er ikke aktiv  
Gammel 16-09-11, 20:56   #828
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Kom over en pose med noe som liknet en lampeskjerm på Fretex i dag, uåpnet seff med IKEA-logo på posen. På prislappen stod det 15,-, men det var halv pris og den kostet altså 7,50,- Måtte lete opp kjøpet mitt på nett da jeg kom hjem, og det viste seg å være denne lampeskjermen. Den ser jo litt kul ut, sant? Må få tak i lampeledning da, men det årner seg vel kjapt. Tenkte å henge den i taket på soverommet vårt.

Den er kul med hjemmeheklet trekk..

Gammel 16-09-11, 21:05   #829
emin

emin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Den er kul med hjemmeheklet trekk..

Tøft! Du som står bak? Hvordan gikk du fram?

emin er ikke aktiv  
Gammel 16-09-11, 21:06   #830
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Tøft! Du som står bak? Hvordan gikk du fram?

Den er fra Pickles! jeg gjorde det samme, men var helt nybegynner på hekling, så jeg heklet for stort for lampen. Så jeg redesignet min til varmluftsballonglampe til poden:

Gammel 16-09-11, 21:46   #831
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Black Design har ikke nettbutikk nei. Gå inn på www.blackdesign.no så finner du ut hvor nærmeste butikk er.

Jeg har det stoffet i duk, bare i sand med samme mønster. Kanskje en liftgardin i samme stoff hadde gjort seg på kjøkkenet? *funderer*

Syns det stoffet er så stilig jeg, så veldig bra ut med de liftene Tror det hadde vært fint op kjøkkenet jeg

Gammel 16-09-11, 22:40   #832
emin

emin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Syns det stoffet er så stilig jeg, så veldig bra ut med de liftene Tror det hadde vært fint op kjøkkenet jeg

Det var det lille puffet jeg trengte for å dra og se i morgen.

Salt: Thanks! *iler inn på Pickles*

emin er ikke aktiv  
Gammel 16-09-11, 22:56   #833
Rose

Rose sin avatar

Standard

Det var det lille puffet jeg trengte for å dra og se i morgen.

Salt: Thanks! *iler inn på Pickles*

Det er bra Godt jeg kunne hjelpe

Gammel 18-09-11, 17:34   #834
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Jeg har fått 27" IMAc av gubben i 3 års gave Å det er jo ett møbel i seg selv *elske^<3

Merete er ikke aktiv  
Gammel 18-09-11, 22:17   #835
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva er IMac for noe? :uvitende:

Her kommer to nye lekkerbisker i hus så snart posten får levert varene
En j-me Wave

og et par PT Design apekatter til soveromsdøren

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 18-09-11, 22:52   #836
emin

emin sin avatar

Standard

iMac er en datamaskin fra Apple. Samme produsent som iPod, iPhone osv.

Lekre knagger, Odelia!

emin er ikke aktiv  
Gammel 18-09-11, 22:57   #837
Rose

Rose sin avatar

Standard

Likte de knaggene, hvor har du kjøpt de?

Gammel 19-09-11, 22:19   #838
Odelia

Odelia sin avatar

Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Ahh, som en vanlig Mac liksom? Kjenner til Macbook Air - er det noe slikt? (Jeg er skikkelig hillbilly på teknologiske duppeditter så jeg har lite greie på slikt.)

Knaggene er bestilt hos www.urban-trend.no

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 19-09-11, 22:20   #839
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Ahh, som en vanlig Mac liksom? Kjenner til Macbook Air - er det noe slikt? (Jeg er skikkelig hillbilly på teknologiske duppeditter så jeg har lite greie på slikt.)

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 19-09-11, 22:33   #840
Odelia

Odelia sin avatar

Standard

Ahhh, nice! Den gjør seg nok i hjemmet, ja

Odelia er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.