Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva handler egentlig denne sangen om?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-11, 02:05   #1
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva handler egentlig denne sangen om?

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Altså Just a dream med Nelly.

Det er noe som er en drøm, men er det at han drømmer at det er gått galt med "kjærligheten" ?
Eller har han drømt at det ordnet seg men så gjorde det ikke det likevel?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg synes den er fin å ville ha den på en cd til bryllup, men det kommer jo litt ann på hva den egentlig betyr....

Help

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 08:17   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva handler egentlig denne sangen om?

Dama har gått fra han og har nå funnet seg en ny fyr, og han vil fortsatt at det skal være de to. Han drømmer om det og tenker på hvordan det ville vært, men hver gang han "våkner" oppdager han at det bare var en drøm.
(med forbehold - leste bare kjapt over sangtektsen)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 13:38   #3
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Dama har gått fra han og har nå funnet seg en ny fyr, og han vil fortsatt at det skal være de to. Han drømmer om det og tenker på hvordan det ville vært, men hver gang han "våkner" oppdager han at det bare var en drøm.
(med forbehold - leste bare kjapt over sangtektsen)

Sånn tolker jeg den også. Muligens ikke det beste valget av sang til ett bryllup.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 13:47   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kan si såpass at det er nok et særs dårlig valg i et bryllup!!

Gammel 18-09-11, 22:20   #5
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det er nok det da, det var det jeg trodde men håpet litt at jeg tok feil.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.