|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?Spørsmålet ligger i overskriften? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?Jeg har kjøpt POP bukse til min eldste i år og er spent på om den holder til et aktivt barn.
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?Vi har hatt Helly Hansen til eldste,og den har holdt i to sesonger. Er imponert over hvor slitesterk den har vært. Andre bukser har kanskje holdt en halv seosng, men denne er like fin nesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?Noen barn sliter hull i alt også. Da er det like greit med rimelige bukser. Vi har god erfaring både med POP, ticket, HH og HM.
![]() |
#5 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?Skogstad.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?Jeg endte mest fornøyd med bukser fra HM som jeg impregnerte. Da det ble hull var det greit å kaste og ta frem en ny. |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?De HM-buksene jeg hadde i fjor kostet 250 kr stykket og de gjorde faktisk samme nytten som ticketbuksene til tusenlappen. Ikke like fine, men de gjorde nytten. Og var vanntette nok.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?Vi kjøpte en bukse fra et merke jeg egentlig ikke kjenner til storesøster i fjor vinter. Hun er av typen barn som sliter vinterbukser i en vanvittig fart. De har nemlig en "sklistein" (liten fjellknaus) i skolens skog. De sklir nedover steinen på rumpa og det sier seg vel selv at det går hardt ut over dresser og bukser. Hun har tidligere slitt hull i dyre bukser på no time. Skogstad holdt i et par uker, HH holdt en halv sesong og Ticket dressen fikk også hull kjapt. Småsøstrene slet ut ReimaTec dresser på samme steinen på et par tre dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?Skogstad holdt ikke mange dagene her. Den ble frynsete nede og full av småhull i rumpa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?Mini har en liten utgave av Synfiber-arbeidstøy dress, han har hatt den i to år og enda ikke klart å slite hull. Kanskje ikke den peneste, men den duger til hans bajas-bruk på skolen.
![]() |
#12 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?
Hm. Vi er så fornøyde med Skogstad, gikk nettopp over vintertøyet til ungene og fant to vinterbukser etter mellombror som ser helt nye ut enda de er mye brukt - ingen hull, rifter eller noe som helst.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilken vinterbukse er mest slitesterk?Den sklisteinen høres jo ut som den kan ta knekken på det meste. Min niåring fikk en Skogstad-bukse i fjor, og den har ingen synlig slitasje etter en hel vinters bruk. Den har også holdt seg vanntett, så den er vi skikkelig fornøyd med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|