|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Jeg har så lyst til å handle hos Boden.....men jeg er helt grønn på nettshopping fra utlandet. I tillegg synes jeg dette med størrelser er skrekkelig vanskelig. Jeg kunne tenke meg en kjole som er fin til hverdagsbruk gjennom vinteren. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeg har så lyst til å handle hos Boden...Det står nøyaktige mål på hver enkelt modell, pluss at det kan være nyttig å lese reviews for å se hvordan andre opplever fasong og størrelse osv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
En som trener
|
Sv: Jeg har så lyst til å handle hos Boden...Jeg har denne: http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...l?NavGroupID=4 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har så lyst til å handle hos Boden...Sjekk garment measurements og sammenlign med klær med samme kvalitet (stretch eller stumme stoffer) som du har hjemme.
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har så lyst til å handle hos Boden...Sjekk garment measurements og sammenlign med klær med samme kvalitet (stretch eller stumme stoffer) som du har hjemme.
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Jeg har så lyst til å handle hos Boden...
Du bare bestiller. Så trekker Boden fra 15 eller 16 % (engelsk moms), legger til frakt, og sender til deg. Så får du en hentelapp fra posten hvor det står hvor mye du skal betale.
|
![]() |
|
|