Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Er en yogamatte en yogamatte?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-11, 13:32   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er en yogamatte en yogamatte?

Jeg trenger å hastekjøpe en yogamatte etterpå, for de på gymmen stinker sånn. Er det enorm kvalitetsforskjell på dem, eller er en 3 mm fra Casall helt ok?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 13:45   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er en yogamatte en yogamatte?

Den er helt OK. Jeg husker ikke merket på mine (jada, jeg har tre. ), men to av dem er relativt billige 3 mm-matter kjøpt på XXL-sport, og de fungerer kjempefint. Det er veldig greit å ha sin egen matte!

Gammel 29-09-11, 22:15   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg kjapt erfart at en yogamatte ikke er en yogamatte. Jeg lot være å kjøpe casallmatta, og kjøpte en til samme pris på elixia. Den var helt ubrukelig! Tynn og så glatt at jeg skled av den hele tiden! Jeg fikk supergod service og pengene tilbake etter timen, selv om jeg hadde tatt den ut av plasten.

Gammel 29-09-11, 23:02   #4
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Å nei, de er ikke gode! Den ene jeg har er fra Elixia, den er ikke noe å samle på, nei. Bra du fikk pengene igjen. Yogamatter en sklir av er jo... upraktisk. Prøv på XXL eller G-sport eller noe, de har helt ok matter.

Gammel 29-09-11, 23:37   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ja, det var jo helt teit av meg å ikke kjøpe den casallmatta på g-sport. Jeg får kjøpe en i morgen.

Gammel 30-09-11, 07:43   #6
ingling

ingling sin avatar

Standard

Nei altså, en skulle jo tro at de selger gode yogamatter på et senter som tilbyr yoga. Men dengang ei. Casall er nok bra, ja. Lykke til!

Gammel 30-09-11, 22:14   #7
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en fra www.agoy.com. Den er tykk, myk og sticky fem år etter. Liker transportbagen. Kjøpt nederst i Markveien, Oslo.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.