|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
maler
|
Kombinasjon babybilstol og liten trille?Jeg gnåler videre.
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Er du gravid?
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Pebble fungerer på de samme som cabriofix. Er akkurat samme festene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Jeg ville hatt Maxi-Cosi Pebble eller Cabrio på Zapp Xtra. Genial kombinasjon.
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Jeg har maxicosi og TFK. Funker veldig fint. Det var ikke det du spurte om, men jeg liker å henge i babytingtråder. |
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Vi har Maxi cosi og zapp extra, minimal plass går til hjulene som bor baki bilen.
|
|
|
#8 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Gratulerer så mye! Ser ut som jeg var den eneste som ikke hadde fått med meg det.
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Dere som har zapp extra, bruker dere vogndelen på den også eller er den bare understell?
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Først som bilstolunderstell. Nå er den reise/biltrille, og siden den er vendbar og har god liggestilling, så fyller den de fleste krav. Med pose i fungerer den fint til utesoving også. Jeg har en Zapp av den gamle typen også, så når dagsovingen er over så bytter jeg til den og selger Xtraen.
|
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Eneste aberet med maxicosi sitt opplegg er at jeg synes de adaptergreiene er litt slitsomme å løsne fra zappen. Og å få på plass. Derfor har jeg falt litt for britax sitt system hvor du løsner det ved et knepp på hanken. Men det er klart - hvis man må kjøpe ei britaxvogn man ikke får tak i i norge og som kanskje er for stor i tillegg, utgår det med høye kneløft.
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Om det er noen trøst, så er Xtra-setet lett å klikke av og på understellet.
|
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Den er nesten dobbel så stor sammenlagt: http://www.google.no/imgres?imgurl=h...ch&um=1&itbs=1
|
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Vi hadde Buggster en stund, og den var grei nok. Men kan ikke sammenlignes med Zapp. Den er tyngre, tyngre å trille, større sammenlagt, og stivere.
|
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Vi har babyjogger city mini, den er genial som trille. Kanskje den kan ha adaptere på seg? Ellers blir det kanskje zapp igjen. *googler*
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Jeg synes ikke adapterene på xtra er vanskelig å få av å på, men vi tar dem ikke av da. Hjulene bor, med adapter, i bilen. Setet bor på loftet, i hverdagen. Men vi har brukt det, hadde den som eneste vogn på ferie i sommer, hun sov ute i den, og ble trillet i Hunderfossen. når vi skulle gå fra parken tok jeg henne i sjal og storebror fikk hvile i vogna, langt å gå til bilen.
|
|
|
#19 |
|
maler
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Jeg mente ikke at jeg skulle ta adapterne av, men at det var trælete å få setet ut av adapterne.
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Ja, det er fascinerende mye lettere å få av Bugaboo-adapterene.
|
|
![]() |
|
|