|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Vi kjøpte POP dress for litt siden og den er brukt i 2 uker før den før helgen hadde hengt seg opp i noe og fått en 7x5cm stor rift midt på magen. Vi er så heldige at barnehagen vil erstatte dressen siden det skjedde i et lekehus på deres lekeplass. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Vi har en fra Skogstad, med fuskpels på hettekragen (vet ikke hva modellen heter). Den er omtrent like vanntett som regntøyet! En gang jeg hentet ham i barnehagen var de ute i øsepøseregnet, og han hadde likegreit plassert seg under "dusjen" som rant ned fra takrenna. Jeg var overbevist om at nå var han gjennomvåt, men det var han ikke. Kun litt vått rundt håndleddene, slik de ofte blir med regntøy, og helt tørr og varm ellers. Jeg er strålende fornøyd med den dressen, både i vått og kaldt vær, og kommer til å kjøpe lik neste gang også.
|
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?
Vi hadde stort sett Troll da LilleVenn gikk i barnehagen og de holdt veldig godt tett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Jeg har en Trolldress som tre av ungene har arvet nedover i flere sesonger nå, og som fremdeles er vanntett. Jeg synes rett og slett de er fasinerende slitesterke og vanntette. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?HellyHansen-dressen til Lille Ville har uttakbart for. Men siden vi tok den fram i går, kan jeg ikke si noe særlig annet om den.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Vi har også vært veldig fornøyde med troll, hatt 6-7 stk av dem, ulike typer, fast for, løst for og vårdress.
|
|
|
#8 |
|
Nokså sikker på at jeg leste at årets skogstad har vannsøyle på 8000 (samme som ticket og lego tec), mens troll har 10 000 (samme som POP og reima tec).
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Jeg får gå å se på troll i morgen. Gutten er ihvertfall klar på at han vil ha rød. Den han hadde var blå, tydelig vis ikke brannmann nok. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Troll finnes jo i rød i alle fall. www.familiebutikken.no har tilbud på enkelte typer.
|
|
|
#11 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Vi har kjøpt Skogstad til begge ungene, med ullfor. Personalet i barnehagen sa at dette var den dressen som år etter år viste seg å være den beste. De ungene med denne dressen var alltid tørre, de med andre merker ble fortere våte.
|
|
|
#12 |
|
maler
|
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Stormberg har også en dress med uttagbart for, men den synes jeg virker litt tung og stiv.
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Driver du og tipser om dårlige dresser Katta? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Jeg liker troll veldig godt. Men jeg er litt skeptisk til hvor varme de med løst for er, jeg skal teste i vinter. Da må de sikkert ha 1-2 ekstra lag, og dermed utgår den til barnehagebruk tenker jeg.
|
|
|
#15 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Vi har hatt Troll og Mikk-Line. Sistnevnte ble kjøpt fordi barnehagen ønsket noe annet enn Troll. Har vært fornøyd med begge.
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Hvilke dresser med uttakbart for finnes det?Vi har hatt flere Trolldresser og er veldig fornøyd. Barna har holdt seg tørre og varme. Selv til nr 2 så er dressen like fin så kvaliteten er ikke noe å si på. Barnehagen skrøyt også av at dressene kan kjøres i tørketrommelen noe som visstnok ikke er en selvfølge for alle dresser... Lykke til! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vi har stort sett brukt troll til hjemmebruk vinterstid med unntak av den med fast for vi hadde et år. Hjemme har jeg tid (og ork) til å kle på det kronglete foret. Men det er en varm og fin dress.
|
|
|
#19 |
|
www.familiebutikken.no har i alle fall troll. Det er ellers flere nettbutikker på finn som reklamerer med trolldresser. www.toffeliten.no har vel også eller mulig det er www.toeffeliten.no
|
|
|
#20 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
![]() |
|
|