Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket navn liker du best

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket navn liker du best?
Yngve 42 17,87%
Isak 80 34,04%
Phillip 40 17,02%
Ulrik 73 31,06%
Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-11, 19:48   #61
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket navn liker du best

Isak.

Gammel 10-10-11, 20:21   #62
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner ingen Ulrik eller Isak, og jeg likte navnene, så derfor blir det en av dem. Har en knapp på Isak.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:21   #63
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg kjenner ingen unger som heter Ulrik, og synes ikke 114 døpte i fjor var så himla mye? Det er på ingen måte noe uvanlig navn, men oppbrukt synes jeg nå ikke at det kan kalles? Og det er jo milevis unna selv topp-40 listen. Der sistemann, Liam, har over 200.

Den eneste Ulrik jeg kjenner er min bror, født i 1976. Ble litt overrasket over at hele 114 små Ulriker fikk navn i 2010, faktisk. Det er cirka 100 flere enn antall Ulrikker per år, og jeg hadde i grunnen inntrykk av at det var mer av et poppisnavn.

Like greit det, da.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:41   #64
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Ulrik

Gammel 10-10-11, 22:20   #65
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ulrik liker jeg best.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 22:47   #66
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Jeg svarte Isak, men synes også Yngve er fint. Om noen år, når han ikke bare er Karl Oves bror, så vil det være førstevalget.

Gammel 10-10-11, 23:04   #67
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Jeg svarte Isak, men synes også Yngve er fint. Om noen år, når han ikke bare er Karl Oves bror, så vil det være førstevalget.

Jeg tviler dog på om Tore Renberg noen gang vil slutte å melke "Mannen som elsket Yngve-kua", så du må nok vente noen år før navnet blir helt ledig.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 23:07   #68
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tviler dog på om Tore Renberg noen gang vil slutte å melke "Mannen som elsket Yngve-kua", så du må nok vente noen år før navnet blir helt ledig.

Sant det:-) Den tenkte jeg ikke på. (Og jeg som akkurat har begynt å relese de bøkene nå).

Gammel 10-10-11, 23:19   #69
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ulrik og Philip får jeg litt sånn vestkantvibber av. Og Isak er veldig gammel mann, sikkert fordi jeg forbinder det med gamle testamentet. Yngve synes jeg er veldig vakkert, men jeg har dårlige assosiasjoner med navnet, men det er bare meg da. Så definitivt Yngve.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 00:51   #70
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Om jeg skulle valgt, så hadde det blitt Isak.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 10:55   #71
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Ulrik og Philip får jeg litt sånn vestkantvibber av. Og Isak er veldig gammel mann, sikkert fordi jeg forbinder det med gamle testamentet. Yngve synes jeg er veldig vakkert, men jeg har dårlige assosiasjoner med navnet, men det er bare meg da. Så definitivt Yngve.

Ulrik får jeg ugle-vibber av (ref. Harry Potter, fam. Wiltersens ugle), Philip får jeg også litt snobbe-vibber av, mens Isak i mitt hode er et samisk navn siden det er et mye brukt navn blandt den samiske befolkningen. Så ja, helt klart Yngve som er et fint navn!

Gammel 11-10-11, 17:32   #72
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tatt i betraktning den litterære kvaliteten på bøkene fra C. I. H. og utover bør den melkekua være tørr nokså snart. :fanesak:

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 17:41   #73
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Phillip.

Gammel 11-10-11, 18:07   #74
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Av disse falt valget på Isak.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 22:25   #75
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Isak eller Ulrik. Stemte Isak

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.