|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: Navnene på FP's underforum ...
Det har vel aldri egentlig hatt noen "mening". Underforumene ble oppkalt etter den som laget dem først (eller maste mest om å få dem opprettet). Det betyr ikke at vedkommende har råderett eller på annen måte "eierskap" over underforumet. Jeg, for eksempel, er sjelden å se i gravidforumet nå om dagen. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bedreviter
|
Sv: Navnene på FP's underforum ...
De fleste av nickene som du ikke kjenner igjen, er faktisk folk som er her fortsatt, bare under andre nick, uten at jeg synes det spiller så stor rolle. Du får se på det som en forumsærhet. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ekvilist
|
Sv: Navnene på FPs underforum ...Jeg laget en tråd om dette for drøyt fire år siden.
|
|
|
#24 |
|
Bedreviter
|
Sv: Navnene på FPs underforum ...
Ah. Det var etter den tråden at jeg i flere måneder gikk rundt med signaturen "Gravid, dersom ønskelig". |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Navnene på FPs underforum ...Jeg synes ikke Ibsens gate skal hete Ibsens gate, hvis ikke Ibsen spaserer der regelmessig på vei til Grand Café.
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
By the Sea
|
Sv: Navnene på FPs underforum ...Jeg drømmer fortsatt om å få ha Zoës Zpirituelle zide!
|
|
|
#34 |
|
By the Sea
|
Beæret.
|
|
|
#35 |
|
Ekvilist
|
Sv: Navnene på FPs underforum ...Nå har jeg lest den gamle tråden, og argumentene for underfora med nick var ikke så overveldende som jeg syntes å huske. Jeg var nok litt sart på den tiden.
|
|
|
#37 |
|
kamerat
|
Sv: Navnene på FPs underforum ...Det er omtrent av samme grunn som at det fortsatt finnes plenty av Karl Marx- og Lenin-gater i russiske provinsbyer. Historie, kamerater!
|
|
|
#38 |
|
Dig for victory!
|
Beæret. Jeg har sikkert lest tråden før og festet meg ved det fordi det var usedvanlig smart.
|
|
|
|
#40 |
|
lykkelig
|
Sv: Navnene på FPs underforum ...Jeg synes det er på høy tid vi oppretter Knertens festhjørne. |
|
|
|
![]() |
|
|