|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Rådis Trotters fra Din sko?Jeg var innom Din sko i dag for å se etter Kavat vintersko. Fant ikke det merket, men kom i stedet over merket Rådis Trotters.
Men det hang en skinnlapp med "leather" på sammen med merkelappen. Det sto også at den er "water repellent" så den er ikke vanntett, dessverre. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rådis Trotters fra Din sko?Vi har hatt de og var veldig fornøyd. Holdt varmt og tørt, men vi brukte GoreTex på de våteste dagene.
|
|
|
#4 |
|
...
Sv: Rådis Trotters fra Din sko?Hvis du impregnerer skinnet godt og jevnlig så burde den holde bra tett. Dressen kommer jo over mesteparten av skinnet og gummien nederst er jo tett.
|
|
|
#5 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Rådis Trotters fra Din sko?Men fungerte de ikke i det hele tatt i veldig vått vær, siden barnet ditt brukte G-tex da? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
...
Sv: Rådis Trotters fra Din sko?Aner egentlig ikke. Jeg fant disse etter jeg hadde kjøpt Vikingskoene. Vi har alltid flere vintersko så bruker de egentlig litt om hverandre. Jeg hadde fint satset på disse som eneste sko, med hyppig impregnering. Desverre så stoppet størrelsen før vi rakk å prøve de flere sesonger.
|
![]() |
|
|