|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
maler
|
Noen som har erfaring med nettstedet www.köpbarnvagn.se?Ja, spørsmålet står over. Jeg vurderer å bruke dem, men har ikke hørt om dem før.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som har erfaring med nettstedet www.köpbarnvagn.se?Har ingen erfaringer, men vil gjerne følge med på tråden. Vurderer dem jeg også.
|
|
|
|
#3 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Noen som har erfaring med nettstedet www.köpbarnvagn.se?Håper jeg har gode erfaringer om kun kort tid.
|
|
|
#4 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med nettstedet www.köpbarnvagn.se?Jada, har bestilt barnevogn og tilbehør der. Jeg bestilte senest forrige uke sittedelen til briovogna mi og en vinterpose. Det ble sendt Fredagen, og jeg hadde det i posten Tirsdag denne uka.
|
|
|
#7 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med nettstedet www.köpbarnvagn.se?Jeg har kjøpt masser derfra og har bare positive ting å si! Kjapp levering og god service. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Noen som har erfaring med nettstedet www.köpbarnvagn.se?Ei venninne kjøpte noe annet der i forrige uke, og det tok bare få dager før hun fikk pakken. Så dette lover jo bra.
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Noen som har erfaring med nettstedet www.köpbarnvagn.se?Og det stemmer det som står på sidene deres at what you see is what you get mhp pris? Altså den prisen man får ut i norske kroner er ikke uten mva eller noe sånt spennende?
|
|
|
#10 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med nettstedet www.köpbarnvagn.se?Den summen som står på sida er det du betaler, ingenting ekstra avgifter.
|
|
|
#11 |
|
Metallica!!
|
Sv: Noen som har erfaring med nettstedet www.köpbarnvagn.se?Kan noen legge ut link til nettsiden? Jeg prøver å skrive inn det som står i overskriften til tråden, men det funker ikke.
|
|
|
#13 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Noen som har erfaring med nettstedet www.köpbarnvagn.se?Nå tikket det nettopp inn pakkelapp på mobilen her, så jeg skal ile og hente vogna om få strakser, så da er jeg spent på om alt svarer til forventningene.
|
|
|
#14 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med nettstedet www.köpbarnvagn.se?Jeg kjøpte dunpose derfra, for få uker siden!
|
|
![]() |
|
|