|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
guru advisor
|
Peptalk deg selvDet blir mørkere og det blir tungere å komme i gang med dagen. Desto viktigere, for min del, å være bevisst på hvordan jeg tenker (+ ta ekstra dose D-vitamin). Ikke minst tenker om meg selv. Så jeg tenkte vi kunne ha en feel-good-tråd hvor vi pepper oss selv med det vi er fornøyde med og forteller hva vi er stolte over å ha fått til denne uka, denne dagen eller mer generelt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Peptalk deg selvLillesøster brølte et par ganger i løpet av natta og så valgte hun å stå opp klokka 5. Jeg gråter ikke.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peptalk deg selvBra tråd, Minerva! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peptalk deg selvJeg fikk foto-oppdrag fra jobben, og har laget panoramabilde for første gang. Sjefen ble fornøyd. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peptalk deg selvJeg overlever høstferie hjemme med ungene (Ja vi har faktisk kost oss....). Jeg har fått gjort 4 av 10 ting på "to do" lista mi, og det er jeg sabla fornøyd med. GO GO ZEPPELIN!
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Peptalk deg selvJeg har hatt høstryddeogvaskeekstravaganza, og det er ganske ryddig både der det synes og der det ikke synes.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
guru advisor
|
Sv: Peptalk deg selvHeia dere! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peptalk deg selvJeg har vasket badet i to timer (gnikket på hver eneste flise og fog) og det har aldri vært så skinnende fint som nå. Jeg og en svamp fra Scotch-Brite gjorde jobben! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peptalk deg selvJeg har vært på skolen i dag, tiltross for Murphy har spent bein på meg siden i morges. Og tenkt med meg selv at jeg er bra, bra nok, og at jeg skal klare det.
|
|
|
#11 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Peptalk deg selvEg har gått tur! Og hatt fine timar på skolen. Og prata med ei som trengte det.
|
|
|
|
#12 |
|
Curlingkone
|
Sv: Peptalk deg selvJeg tok meg tid i dag. Og det er ikke lett for meg for tiden.
|
|
|
#13 |
|
awesom
|
Sv: Peptalk deg selvJeg har skrevet ferdig fagoppgaven min om barn med spesielle beov.
|
|
|
#14 |
|
med tunga på styret
Sv: Peptalk deg selvJeg spontaninviterte naboparet på middag i ettermiddag på pastasalat og champagne. Det ble en veldig hyggelig middag. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sv: Peptalk deg selvJeg kjøpte roser til meg selv i dag. Fordi jeg har lyst til å bli flinkere til å nyte hverdagen mer! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
Sv: Peptalk deg selvLiker denne tråden veldig godt allerede!
|
|
|
#17 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() |
Sv: Peptalk deg selvJeg er mer glad i meg selv enn jeg har vært på mange år...
|
|
|
#18 |
|
guru advisor
|
Sv: Peptalk deg selvSå bra, leaht! (Kilde: youtube.com) Sen En Tid Tillbaka Lyrics Sen en tid tillbaka har jag varit trött Försökt att vara allt på samma gång Så mycket man kan göra och borde och vill Mitt i allt så ska man räcka till Sen en tid tillbaka har jag varit tom Och försökt att hitta spår som leder rätt Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan Och mitt i allt så ska man vara sann Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler Och samlat damm på min gitarr För allting jag skriver blir ändå för kort Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort Sen en tid tillbaka har jag varit tyst Och försökt att känna efter hur det känns Ja man gör som alla andra och försöker att bli van Men jag har tröttnat på att vara likadan Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag Och försökt att vara nån till lags Ja man kämpar för en plats som passar både här och där Och snart har man glömt vem man är Och jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler Och samlat damm på min gitarr För allting jag skriver det blir ändå för kort Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär Och insett att jag måste börja om Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där Men snart ska jag hitta den jag är Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya kläder Och samlat damm på min gitarr Men i vad jag än tar på mig känner jag mig alltför kort Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort Ja jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler Och samlat damm på min gitarr För allting jag skriver det blir ändå för kort Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort Har jag förmågan att glömma bort Sist redigert av Minerva : 15-10-11 kl 15:33. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Peptalk deg selvFin tråd !
|
|