Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Polarn o pyret sitt varemerke

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-11, 12:25   #1
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Polarn o pyret sitt varemerke

Ja man lurer visst på så mye. Men leter etter vintertøy til mellommann og vil ha polarn o pyret vinterjakke til han. Så så jeg på finn at den ene vinterjakken hadde rundt varemerke i det ene hjørnet? Alle andre plagg vi har er firkantet? Noen som vet OM de har byttet og når? For jeg har en ganske "gammel" fleecejakke og den har firkantet.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 12:54   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polarn o pyret sitt varemerke

Tenker du på P-merket? Alle "new arrivals" på hjemmesiden har firkantet merke, ser jeg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 13:28   #3
Stjerneskuddet
Erfaren

Standard

Ja det er det merket og jeg ser de har firkantet. Og det har alle plaggene vi har også, selv om de er kjøpt brukt... Og de nye jeg kjøpte på høstsalget... Stusset derfor på et slikt rundt merke?

Gammel 14-10-11, 13:30   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg arvet noe etter en gutt født i 2004 til plutten, der lurer jeg på om det var runde merker faktisk. Men alt jeg har kjøpt fra 2009 har hatt firkantede merker, også det jeg kjøpte brukt fra 2007-2008.

Gammel 14-10-11, 17:16   #5
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eldste min hadde en fleecejakke som på bilde ser ut som det er et rundt merke på. Dette var i 2004.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 22:27   #6
Stjerneskuddet
Erfaren

Standard

Takker for svar!

Gammel 15-10-11, 18:37   #7
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg kjøpte vinterjakke til storebror på PoP idag, årets modell, og den har rundt varemerke.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.