|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Polarn o pyret sitt varemerkeJa man lurer visst på så mye. Men leter etter vintertøy til mellommann og vil ha polarn o pyret vinterjakke til han. Så så jeg på finn at den ene vinterjakken hadde rundt varemerke i det ene hjørnet? Alle andre plagg vi har er firkantet? Noen som vet OM de har byttet og når? For jeg har en ganske "gammel" fleecejakke og den har firkantet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Polarn o pyret sitt varemerkeTenker du på P-merket? Alle "new arrivals" på hjemmesiden har firkantet merke, ser jeg.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Polarn o pyret sitt varemerkeJa det er det merket og jeg ser de har firkantet. Og det har alle plaggene vi har også, selv om de er kjøpt brukt... Og de nye jeg kjøpte på høstsalget... Stusset derfor på et slikt rundt merke? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Polarn o pyret sitt varemerkeJeg arvet noe etter en gutt født i 2004 til plutten, der lurer jeg på om det var runde merker faktisk. Men alt jeg har kjøpt fra 2009 har hatt firkantede merker, også det jeg kjøpte brukt fra 2007-2008.
|
|
|
#5 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Polarn o pyret sitt varemerkeEldste min hadde en fleecejakke som på bilde ser ut som det er et rundt merke på. Dette var i 2004. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Polarn o pyret sitt varemerkeTakker for svar! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Polarn o pyret sitt varemerkeJeg kjøpte vinterjakke til storebror på PoP idag, årets modell, og den har rundt varemerke. |
|
|
|
![]() |
|
|