Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterklær/skallklær til 10-åring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-11, 16:56   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vinterklær/skallklær til 10-åring?

Storebror, 10 år, må ha vintertøy. Flere timer i sportsbutikker i dag, men ingen klær ble kjøpt.

Jeg fant jakke fra Skogstad, men bare med vannsøyle 8000. Bergans hadde med 10000, men jeg betaler ikke 1400 kr for en jakke.

Noe tips til skallklær med vannsøyle på 10000 som ikke er i prisklasse Bergans eller dyrere?

Eller er vannsøyle på 8000 godt nok for Vestlandsvær?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 16:57   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær/skallklær til 10-åring?

8000 holder i massevis på Vestlandet også, ja. Hadde lego tec i fjor, 8000, og har kjøpt det i år også. Gutten var tørr og varm.

Polarn har forresten 10 000 også, koster en tusenlapp for jakken. Har kjøpt det til min datter men usikker på hvor store str de har. Hun fikk 134.

Gammel 15-10-11, 20:12   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du sikker på at det spiller så stor rolle om det er vannsøyle på 8000 eller 10000? Men sjekk ut HH, de har høy vannsøyle. Ellers er min erfaring at både ticket, skogstad og stormberg holder i massevis. HM også som vintertøy, men det tror jeg ikke jeg ville stolt på som regntøy.

Polarn går opp til str 146. Eldstemann har skalljakke i str 146 derfra, og den holder ennå fint til han som er drøyt 150 lang, normalt slank.

Gammel 15-10-11, 21:36   #4
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Du får kjøpt HH til en OK pris hos www.komplettfritid.no men jeg vet ikke hvordan vannsøylen er på det. Går vel an å høre med dem.

Gammel 18-10-11, 18:24   #5
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi endte opp med jakke og bukse fra PoP. Storebror er fornøyd med åha fått seg rød jakke.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 21:08   #6
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Vi endte opp med jakke og bukse fra PoP. Storebror er fornøyd med åha fått seg rød jakke.

Jeg kjøpte også den røde, synes den var så fin.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.