Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Din livsløgn?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-11, 00:12   #61
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din livsløgn?

Tja, det må stå mellom disse:
a) Jeg har ingen livsløgn.
b) Ah, jeg har god tid. (men av en eller annen grunn er jeg alltids sent ute....)
c) Alt blir bedre når de minste er <ett år eldre enn i dag>

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 00:13   #62
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det slår meg at jeg tror faktisk at husarbeid er gjort unna for alltid når huset er strøkent. For alltid. Og jeg blir like forundret og oppbrakt hver eneste gang når det går opp for meg at det var det jo ikke?

Når vi flytter til nytt hus skal vi alltid ha det ryddig og orden i sysakene!
Har flyttet....men...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 00:19   #63
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

"En liten sjokolade gjør ikke noe fra eller til. "

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

- Mandag er det slutt på godis og usunnheter.
...
- Hver morgen tenker jeg "i kveld skal jeg legge meg tidelig".

Jaja, godt vi er flere!

Gammel 17-10-11, 00:21   #64
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er klar over at jeg er semi-pompøs i en tråd som er ment å være humoristisk. Men jeg blir lei meg når folk mener de lever på en livsløgn når de tillater seg å tenke at ting vil bli bedre, at man blir frisk en gang etc.

For meg er både fordelen og ulempen med å nærme meg 40 at livsløgnene blir for tynnslitte. Men jeg har alternert litt opp gjennom årene på hva som er livsløgnen min, det som er helt sikkert er at jeg er en tidsoptimist (eventuelt bare en idiot ) av dimensjoner. bm: Har løpt som et pisket skinn en måned. Og det roer seg alltid, men da starter jeg på noe nytt - liker nok innerst inne å ha det litt travelt, følelsen av at ting skjer.

Gammel 17-10-11, 00:23   #65
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Min største er i hvert fall:
I kveld, DA, skal jeg legge mig tidlig. Klokken er nå 23:21 og jeg skal opp om få timer igjen. Men. Ny dag i morgen, DA, skal jeg i hvert fall legge meg tidlig

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 00:56   #66
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neste gang/neste uke/neste år/neste flytting skal jeg begynne i god tid.

Gammel 17-10-11, 01:15   #67
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

"Neste oppgave skal jeg ha ferdig i goood tid før fristen"
"På mandag skal jeg begynne et nytt å bedre liv"

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 09:44   #68
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier alltid å tenke at neste jul skal jeg være tildig ute med alt som må bestilles. Og i år har jeg allerede bestilt julekort, fotokalendre og julekalendre!

Se! En livsløgn kan bli til virkelighet!

Gammel 17-10-11, 10:07   #69
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"I morgon skal eg byrja å trena, og då skal eg bli så slank og lekker at eg er heilt uimotståeleg. Og derfor har eg lov til å spisa sjokolade og ta ein røyk i kveld. "

Gammel 17-10-11, 10:14   #70
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Se! En livsløgn kan bli til virkelighet!

Hva gjør du i denne tråden?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 10:33   #71
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

"Denne kommer jeg til å bruke hver dag/masse".

Gammel 17-10-11, 10:40   #72
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

"Jeg skal gjøre det i morgen"

"Ja, klart jeg har tid, ikke noe stress"

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 17:05   #73
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Jeg leste i juleplanleggertråden, og kom på en til:

"I år skal jeg bli ferdig med juleforberedelsene i god tid, slik at det ikke blir noe stress rett før julaften".

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 17:28   #74
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Etterfødselsflesket forsvinner av seg selv

Gammel 18-10-11, 18:40   #75
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette skoleåret skal jeg ha orden i papirene mine fra dag én.

Gammel 20-10-11, 23:31   #76
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Imorgen skal jeg bli vakker og slank, elske rydde huset, ha støv på hjernen og tellekanter i skapene... Og bake masse med barna innimellom å leke, spille spill, lage formingsartikler med de, lese bøker, dra på turer, nyte leggingen....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 01:19   #77
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Etterfødselsflesket forsvinner av seg selv

Jadda, bare man kommer skikkelig i gang med ammingen. Så man kan spise masse sjokkis med god samvittighet.

Gammel 21-10-11, 03:02   #78
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er egentlig ganske fleksibel.

Gammel 21-10-11, 11:36   #79
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Neste uke blir det roligere, det er jeg sikker på! (Mannen har sluttet å tro på meg. )

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 11:36   #80
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Dette skoleåret skal jeg ha orden i papirene mine fra dag én.

Ja, også den da ...

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.