|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Ingen for øyblikket siden eg er arbeidsledig. Når eg forhåpentlegvis kjem i arbeid, vil eg ha 10 dagar og samboar 0. Gleden med å bu saman med ein sjølvstendig næringsdrivande.
![]() |
#22 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har to barn, ingenting ekstra, så ti dager hver.
![]() |
#23 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Har 40 dager, men har vel aldri brukt mer enn 2-3 i året. Jobber turnus så det har vel mye med det å gjøre. Men har lov til å bruke sykt-barn-dager til han er 18, det er det jeg trenger, ikke antallet.
![]() |
#24 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har 3 barn, og 25 dager hver, ti dager ekstra for hver av oss pga et barn med kronisk sykdom. Siden jeg har vært langtidssykemeldt og i tillegg jobber redusert, så har vi sjelden måttet bruke mer enn de ordinære 15 dagene hver, men det har skjedd at vi har trengt alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Jeg vet faktisk ikke.
![]() |
#26 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har 2 barn og 10 dager hver. Vi har aldri vært i nærheten av å bruke disse opp da vi har veldig fleksible arbeidstider og mulighet for hjemmekontor. Uten hjemmekontorløsningen, hadde vi slitt det første året i barnehage for begge gutta, for da var det myyyye sykdom gitt.
![]() |
#27 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?2 barn og 10 dager. Jeg synes det er for lite. Har aldri brukt opp de dagene, ikke i nærheten en gang, men man vet jo aldri når man for bruk for de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Me har ti dagar kvar.
![]() |
#29 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Mange.
![]() |
#30 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?To barn, standard 10 dager hver. Mannen har allerede vært hjemme mer enn 10 dager med Pjotten i år, men en god del av dem har han tatt som hjemmekontor (jeg var sjukemeldt og klarte å avlaste ham litt, men ikke å ta hele ansvaret). Jeg er neimen ikke sikker på at arbeidsgiveren hans har registrert hva han har brukt av sykt barn-dager heller, jeg - de virker ganske fleksible sånn, bare jobben blir gjort.
![]() |
![]() |
#31 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Jeg vet ikke helt, men vi har vel det vanlige? (og jeg vet ikke hva det er.
![]() |
#33 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har 3 barn og 15 dager hver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har ett barn, og ti dager hver. Det holdt hardt med til sammen 20 dager den høsten hun begynte i barnehage. Da var det bare akkurat så det holdt, men "heldig vis" kom siste runde sykdom(spysjuka) i jula, så da var vi hjemme like vel. Etter den høsten ble hun åpenbart immun mot det meste, og vi har nesten ikke brukt av sykt-barn-dagene. I uka som gikk har jeg akkurat tatt ut årets tre første dager med henne pga vannkopper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?To barn og ti dager hver. Vi bruker kanskje 5 dager totalt, hvis jeg legger på litt. Veldig lite sykdom her, bi er heldige
![]() |
#36 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har ti hver, men det er bare mine som blir brukt, mannen er ukependler, så det er litt upraktisk for han å være hjemme. Så langt i år har jeg brukt to dager tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?
Jo, selvsagt! Akkurat som alle andre har, uansett antall barn.
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Til og med nyttårsaften har vi 15 dager hver. Etter har vi 10 hver. Jeg fikk nettop Mail om at jeg hadde brukt 7 av 10 dager (ny jobb som ikke visste at jeg har tre barn). Nesten alle disse dagene var det 12-åringen som sto for da han hadde to hjernerystelser på rappen.
![]() |
#39 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Her må jeg bare få benytte anledningen til å berømme min meget fleksible arbeidsgiver. Hvis man er så uheldig et år at man bruker opp alle sykt barndagene innen året er omme så får vi anledning til å søke om velferdspermisjon med lønn. Det har ikke skjedd meg noen gang, men en av mine kollegaer måtte det, etter et år med utrolig mye sykdom blant barna.
![]() |
#40 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Jeg aner ikke hvor mange vi har, men sikkert det normale. Neste år mister vi vel noe fordi vi har tolvåring. Hvorfor har noen femten dager pr.barn og noen ti, forresten? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|