|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
tankefull
|
Sv: Vi rydder for livet!Jeg og eldste var ute og gikk med bøsse i dag. Det var veldig mange som ikke åpnet da vi kom, og jeg var litt overrasket over at det ikke ble gitt mer, men alle som vi snakket med gav iallefall litt, og det er jo bra. Tenker nok at vi melder oss som bøssebærer neste år også. Det var en fin tur, og vi møtte mange hyggelige folk. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Einsam
|
Sv: Vi rydder for livet!Vi hadde en koselig kveld på jobb, telte penger og skravlet med noen av områdelederne. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Vi rydder for livet!Vi gikk, men fikk en skuffende kort rode. Så det tok en liten halvtime. Alle som åpnet ga, men vi var også ute for folk som ikke åpnet selv om de tydeligvis var hjemme og det synes jeg var skuffende. Det går an å være tøff nok til å åpne og si nei. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi rydder for livet!Jeg har kjørt storesøs og et par andre bøssebærere rundt en en tre timers tid i ettermiddag. I tillegg støtter jeg med en god sum slik jeg pleier. Viktig formål å støtte synes jeg
|
|
|
#45 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Vi rydder for livet!Jeg måtte en liten tur på butikken og det var selvfølgelig akkurat da de var her.
|
|
|
#46 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi rydder for livet!Jeg gikk sammen med ungene og mammaen min. Ingen sa nei, og jeg er sikker på at mer enn 75 % var hjemme. Alle virket veldig glade for at vi kom, og vi fikk mye annerkjennelse for at vi tok oss tid til å gå rundt med bøsse. Alt i alt veldig positivt.
|
|
|
#47 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Vi rydder for livet!Jeg er ganske overrasket over hvor mange som ikke åpnet døren for oss i dag. Mange var tydelig hjemme, men valgte altså å ikke åpne og si noe. Jeg tror ca halvparten ikke åpnet. To åpnet og sa nei takk. Men de som valgte å gi, ga faktisk overraskende mye penger, 500-lappene satt løst i kveld, mange sa at det var godt å få gi til et så viktig formål. Og så koselig med dem som sa at de ble så glade for at vi endelig kom, de hadde sittet og ventet på oss hele ettermiddagen. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Vi rydder for livet!Fikk ikke gått med bøsse selv om vi gjerne ville, var ikke hjemme heller - men ga mer enn vi pleier der vi var. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Vi rydder for livet!Hit kom det ingen. Jeg var riktignok ute på en liten søndagstur, men mannen var hjemme hele dagen. Jeg har ringt givertelefonen, og eldste har lotteri på skolen i dag, så vi fikk gitt likevel. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
can-jur
|
Sv: Vi rydder for livet!Vi var ikke hjemme i dag, så jeg ringte inn da vi kom hjem. Veldig viktig arbeid som må støttes ja!
|
|
|
|
#51 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Vi rydder for livet!Vi gikk med bøsse, som vi pleier. Kun en person sa nei takk, men det var ganske mange som ikke var hjemme. Frukt, kake og kaffe på skolekjøkkenet etterpå, som takk for hjelpa.
|
|
|
#52 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi rydder for livet!Var ikke bøssebærer, men bidro til de som kom på døra. I tillegg skal vi bidra til gode formål i forbindelse med FN-dagen idag, via barnehagen og skolen.
|
![]() |
|
|