|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
A friend with benefits
|
Roma på denne tiden av åretOm to dager på denne tiden sitter jeg i Roma og drikker vin med min kjære og et nært vennepar. Hva annet gjør man i Roma, bortsett fra å drikke vin?
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roma på denne tiden av åretVet ikke, men heldiggris! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Roma på denne tiden av åretHeldig du,
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Roma på denne tiden av åretDet er sinnsvakt mye å se der! De vanligste: Colosseum, Palatinerhøyden, Vatikanmuseumet, petersplassen/kirken, Castel Sant`Angelo, Forum Romanum, Phanteon, Santa Maria Maggiore, Spansketrappen, Trevifontenen, Galleria Borghese, Museo di Roma, Piazza Navona, gamlebyen Trastevere.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 24-10-11 kl 16:04. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Roma på denne tiden av åretMan ser Caravaggio'er.
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Roma på denne tiden av åretPicnip i Terme di Caracalla (heter det vel?) er også fint.
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Roma på denne tiden av åretJeg tenkte mer på det du skrev om "denne tiden av året", for jeg aner ikke noe om værforholdene på denne tiden av året. Sånn ellers kan jeg jo si at jeg hadde stor glede av generell rusling, severdigheter ligger jo tett i tett, og så var det litt morsomt å ha lest "Engler og demoner" på forhånd. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Roma på denne tiden av åretUteliv: Trastevere. Dere MÅ dit på kvelds/natterstid. Masse liv ute i gatene. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roma på denne tiden av året
Yess!
|
|
|
#12 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Roma på denne tiden av åretVi var der for nøyaktig 1 år siden og hadde veldig fint vær også. Er veldig greit å ta disse sight-seeing bussene. Man blir hentet på hotellet av en minibuss og fraktet til selve bussen. Veldig greit. Få et kart på hotellet over hva dere vil se og velg sight-seeing buss etter det.
|
|
|
#13 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Roma på denne tiden av åretTusen hjertelig takk for tips! Jeg setter veldig stor pris på det. Vi har hørt om en norsk guide der nede som vi skal prøve å få fatt i.
|
![]() |
|
|