|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hadde du bekkensmerter når du var gravid? | |||
| Ja, fikk mensen før 11 årsalderen |
|
27 | 14,06% |
| Nei, fikk mensen før 11 årsalderen |
|
20 | 10,42% |
| Ja, fikk mensen etter 11-årsalderen |
|
95 | 49,48% |
| Nei, fikk mensen etter 11-årsalderen |
|
48 | 25,00% |
| Dustepoll hormoner har ingenting med dette å gjøre |
|
2 | 1,04% |
| Jeg fikk aldri mensen. |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bekkenplager under graviditet har sammenheng med alderen du fikk mensJeg fikk mensen da jeg var tretten og jeg hadde ikke noe særskilt med bekkenplager, så for meg stemmer det. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bekkenplager under graviditet har sammenheng med alderen du fikk mensStemmer ikke for meg. Var over 14 og hadde bekkenløsning i begge svangerskapene mine. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Drømmer
|
Sv: Bekkenplager under graviditet har sammenheng med alderen du fikk mensFikk mensen før jeg var 11, hadde bekkenløsning i svangerskapet å sliter fortsatt med det. (5år siden jeg fødte) |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Fortynnet
|
Sv: Bekkenplager under graviditet har sammenheng med alderen du fikk mensJeg fikk ikke mensen før jeg var nesten 15, og hadde store bekkenplager i de tre første svangerskapene. Men det var mer låsning enn løsning, visstnok. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bekkenplager under graviditet har sammenheng med alderen du fikk mensJeg kan ikke svare. Fikk mens ved 14 år og har hatt tre svangerskap med plager og ett uten. I den rekkefølgen. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bekkenplager under graviditet har sammenheng med alderen du fikk mensVi er nok tvillinger, Fjonka. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
En Som Trener
|
Sv: Bekkenplager under graviditet har sammenheng med alderen du fikk mens
Ja hvertfall om man får mensen på bussen på vei til leirskole i 6 klasse, da husker man til og med datoen, følelsen og alle de pyton fjellturene uten toalett og med Saba Self Sit som ikke satt der det skulle! :traumatisert:
Skulle hatt mange flere alternativer for antall år vettu.
|
|
|
#70 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bekkenplager under graviditet har sammenheng med alderen du fikk mensEg fekk menstruasjon i 14-15-årsalderen, moderate bekkenplager i fyrste svangerskap, alvorlege i andre og i perioden etterpå. No er det mest rundt el og menstruasjon, dersom eg ellers tek hensyn.
|
![]() |
|
|