Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

40-årsdag, hjelp?!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-11, 22:04   #101
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 40årsdag, hjelp?!

Jeg har brodder til løpeskoene mine, men blir IKKE glad for det på 40-årsdagen, altså.

Men banana-vesken!!

Gammel 26-10-11, 22:07   #102
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jeg en veske? Altså, det har jeg jo, i lader, men jeg tror ikke jeg har noe som alle vil ha, jeg kjøper bare rare vesker.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 22:08   #103
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har brodder til løpeskoene mine, men blir IKKE glad for det på 40-årsdagen, altså.

Å, fillern ...

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 22:09   #104
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, Poly, du så jo Berlin-prøvebilde-bunny-vesken min. Det er den beste.

- No. 4 -
Gammel 26-10-11, 22:11   #105
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ah, Poly, du så jo Berlin-prøvebilde-bunny-vesken min. Det er den beste.

Nettopp, den! Banana sin var fin, men din var rett og slett perfekt!

Gammel 26-10-11, 22:55   #106
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Nå er jeg ikke helt 40 enda, men jeg ønsker meg husvask av kjøkkenet! Om noen hadde giddet å gjøre det for meg så hadde jeg vært lykkelig til jeg ble 50 minst!

Jeg har hatt det på ønskelista i 2 år nå, så jeg blir vel ikke overrasket om jeg ikke får det i år heller. Må jeg flytte for å få vasket kjøkkenet tro?

Gammel 26-10-11, 23:28   #107
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg er jo mye mer enn 40. :knirk:, men hadde blitt glad for:

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 23:45   #108
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg overlater gavekjøp til mannens familie til mannen, sånn i hovedsak.

For øvrig blir jeg glad for det meste, bortsett fra da jeg fikk en Nille-gipsnisse i lyseblått glitter til jul av min voksne bror. Mulig jeg blir mer fin på det de neste 5 årene - til jeg blir 40.

Gammel 26-10-11, 23:56   #109
KlaraKu
Aktiv

Medlem siden: Feb 2007
KlaraKu er litt kulKlaraKu er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Alle liker gavekort på fotpleie, uansett alder

Der må jeg si meg uenig... takler ikke tanken på at noen skal ta på føttene mine , så et slikt gavekort hadde nok blitt liggende i skuffen her i huset.

KlaraKu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 08:55   #110
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg innser jo at kul og rocka førtis sikkert er det nye gøy-på-håret, så da kan jeg jo være trendsetter og vise frem de fantastiske Benga Rabbit-veskene.

Det er massevis av morsomme her.

(Jeg kommer til å angre, no? )

- No. 4 -
Gammel 27-10-11, 09:36   #111
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg from ikke jeg kommer til å herme, CD. Enda vesken var dødskul. Men jeg håper å herme Anda isteden.

Dessuten har allium lært meg at alle gode avgjørelser lar seg sove på, så jeg skal ikke ha Skjerfet For Førtiser heller.

Jeg har palesinaskjerf.
Jeg har strikkaskjerf.
Jeg har det deiligste garn å lage et strikkaskjerf til av.
Jeg har skjerf nok. :kjip antishopper:

Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 09:39   #112
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg innser jo at kul og rocka førtis sikkert er det nye gøy-på-håret, så da kan jeg jo være trendsetter og vise frem de fantastiske Benga Rabbit-veskene.

Det er massevis av morsomme her.

(Jeg kommer til å angre, no? )

Åh! Men de selges bare i Israel og et par andre plasser i Europa? Hvordan har du fått tak i din?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 09:46   #113
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Åh! Men de selges bare i Israel og et par andre plasser i Europa? Hvordan har du fått tak i din?

Det står at man kan sende dem en e-post. Veldig fine vesker! Er de dyre?

Gammel 27-10-11, 09:50   #114
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Berlin. Dyre? Tja, husker ikke helt - en tusingish, kanskje?

- No. 4 -
Gammel 27-10-11, 10:11   #115
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg er jo mye mer enn 40. :knirk:, men hadde blitt glad for:

Den var lekker, tar gjerne en slik når jeg blir 40!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 10:17   #116
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og noen fniser litt av at denne tråden ble handlende om hvor UTROLIG lite gamlisaktige folk er, bare fordi de er 40. De går på rockekonserter og alt mulig, så TENK!

Humrer litt med på den. Kan forresten infårmere om at damene på jobben som er 38+ opp mot 50 går meget ofte i converse, kule jeans, genser og selvsagt dette skjerfet alle sankker om. 40ish uniformen? Joda, vi er nok like forskjellige som alle i andre aldere, men det er nok noen trender som går igjen blandt folk som er mye sammen, se bare her inne!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 10:24   #117
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Du har freshman-størrelsen, Candy?

Gammel 27-10-11, 10:25   #118
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Niks, student, tror jeg.

- No. 4 -
Gammel 27-10-11, 10:26   #119
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det beste rådet jeg noensinne har fått om livet og ekteskap er å overlate gaver til mannens familie til mannen. Men det er jo ikke alle enige i. Om ikke mannen kan hjelpe deg, så spør hans far. Om du er veldig usikker så er jeg enig i at gavekort er safet, om enn litt kjedelig. Eller en bok som du selv liker, da er det personlig og om hun absolutt ikke liker den så kan den byttes.

Jeg blir 40 til neste år. Jeg kan kanskje defineres som karrierekvinne, jeg er ikke helt sikker.

Jeg ønsker meg piano, matlagingskurs (med mannen eller med gode venninner), vin, bøker, garn, planter til hagen og sånn veske som bananas viste, eller en som er like fin, men det er jo litt vanskelig å vite. Jeg ønsker meg bare klær eller skjerf om noen har laget det selv, og jeg har ikke lyst på et sånt stjerneskjerf. :vanskelig:

Om noen er veldig spandable, så er jeg enig i at tur til New York med overnatting på Library hotel høres helt fantastisk ut, men jeg vet ikke om jeg tør sette det på ønskelisten en gang.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 10:29   #120
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Ah, jeg fyller også førti neste år, og har jo verdens beste gavefinnermann. Jeg gleder meg allerede!

- No. 4 -
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.