|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg har brodder til løpeskoene mine, men blir IKKE glad for det på 40-årsdagen, altså.
![]() |
#102 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Har jeg en veske?
![]() |
#105 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!
Nettopp, den! Banana sin var fin, men din var rett og slett perfekt!
![]() |
#106 |
En Som Trener
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Nå er jeg ikke helt 40 enda, men jeg ønsker meg husvask av kjøkkenet! Om noen hadde giddet å gjøre det for meg så hadde jeg vært lykkelig til jeg ble 50 minst!
![]() |
#107 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg er jo mye mer enn 40. :knirk:, men hadde blitt glad for:
![]() |
#108 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg overlater gavekjøp til mannens familie til mannen, sånn i hovedsak.
![]() |
#109 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Der må jeg si meg uenig... takler ikke tanken på at noen skal ta på føttene mine |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg innser jo at kul og rocka førtis sikkert er det nye gøy-på-håret, så da kan jeg jo være trendsetter og vise frem de fantastiske Benga Rabbit-veskene.
![]() |
#111 |
Passiv
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg from ikke jeg kommer til å herme, CD. Enda vesken var dødskul. Men jeg håper å herme Anda isteden. |
![]() |
![]() |
#112 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Åh! Men de selges bare i Israel og et par andre plasser i Europa? Hvordan har du fått tak i din? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Det står at man kan sende dem en e-post. Veldig fine vesker! Er de dyre?
![]() |
#116 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Humrer litt med på den. Kan forresten infårmere om at damene på jobben som er 38+ opp mot 50 går meget ofte i converse, kule jeans, genser og selvsagt dette skjerfet alle sankker om. 40ish uniformen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Det beste rådet jeg noensinne har fått om livet og ekteskap er å overlate gaver til mannens familie til mannen. Men det er jo ikke alle enige i. Om ikke mannen kan hjelpe deg, så spør hans far. Om du er veldig usikker så er jeg enig i at gavekort er safet, om enn litt kjedelig. Eller en bok som du selv liker, da er det personlig og om hun absolutt ikke liker den så kan den byttes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Ah, jeg fyller også førti neste år, og har jo verdens beste gavefinnermann.
![]() |
|
|