|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
"De"
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?De kommer ikke inn. Vi kjøper ikke inn snop heller og drar ut kontakten på ringeklokka.
![]() |
#82 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Mine går fordi alle andre går. Orker ikke ta akkurat den kampen, selv om jeg er en sær, gammel kjerring somm egentlig synes Halloween er en av av mange ting vi ikke trengte å adoptere fra USA. Og siden mine unger får snop av naboer, deler jeg også ut snop til naboungene. Men blodige kakefingre og oransje pynt finner du ikke hos oss. Ett sted går grensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Nå har jeg skikkelig kløna det til. Snuppa skal i morgen være med en venninne hjem fra skolen. Jeg tror at området denne venninna bor i er et slikt område hvor man går "knask eller knep". Sender man med kostyme? Regner man med at de ikke skal gå?
![]() |
![]() |
#85 |
maler
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?
Man sender sms til foreldrene og spør tror jeg. Men de bruker jo ikke å gå før 18-ish, så det kan jo være hun kommer hjem før de skal ut på tur?
![]() |
#87 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Det er fedrene som har avtalt, og mannen min er virkelig ikke klar over at det kunne være en problemstilling. Vi sender sms.
![]() |
![]() |
#88 |
Weeeee
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Nei, vi har koser oss her hjemme!
![]() |
#89 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Ene har halloweenfest med klassen og andre skal gå i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Vi skal ikke gå knask eller knep.
![]() |
#91 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Poden på seks år har så langt ikke feiret Halloween, hverken på ene eller andre måten. Han har ikke etterlyst noe.
![]() |
![]() |
#92 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det forundrer meg litt dersom man kutter ut fritidsaktiviteter for å gå Halloween, men det er kanskje ikke uvanlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
"De"
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Det er jo opp til foreldrene. Jeg vet om flere i min datters klasse som heller går på fest. Jeg synes i grunn ikke det er greit. Eller... jeg er ikke helt sikker.
![]() |
#94 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Frøkna skal gå i år for første gang. Jeg har tidligere vært motstander av hele greia, men i fjor ble Sofie så skuffa når hun kom i barnehagen og oppdaga at flere hadde kledd seg ut og gått rundt og samla godteri uten henne. I år går hun i første klasse og nå er det enda mer fokus på det.
![]() |
#95 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Jeg føler meg langt ifra som en sur mamma, og jeg kjenner ikke på at jeg lar ungene mine gå glipp av noe heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Jeg mente ikke at alle blir sure mødre om de velger å ikke la ungene delta altså. Jeg bare mente at jeg ville ha blitt det fordi min datter har så veldig lyst.
![]() |
#97 |
"De"
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?For et dustete utsagn.
![]() |
#98 |
kamerat
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Jeg synes det er bare sånn passe morsomt når det er en svær flokk av breiale, flirende femtenåringer som kommer halv ti om kvelden. De ble avvist på formelt grunnlag (det er jo i morgen!).
![]() |
#99 |
maler
|
![]() Sv: Går "alle" knask og knep?Jeg synes på generelt grunnlag at man bør slutte å kle seg ut i skremmekostymer når man nærmer seg voksen størrelse. Da går man fra søt til skummel.
![]() |
#100 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Å nei du- ikke ta moroa fra meg! Jeg har funnet meg ultraskummel forkledning når jeg skal åpne døra og dele ut godteri i morgen. Moahahahhah
![]() |
|
|