![]() |
#301 |
kamerat
|
![]() Sv: Modding av skrivefeil
Hvor varsomt mener du at man skal trå? Kan du gi eksempler? Jeg sliter med å forstå deg, tydeligvis.
![]() |
#302 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, takk, det ble postet mens jeg skrev mitt innlegg. Jeg hadde også samme inntrykket som Tinetoff gir uttrykk for i innlegget før ditt.
![]() |
#303 |
Pauset
|
Det har jeg sagt så mange ganger, men det er visst om å misforstå og kverulere i forhold til meg. Dere tar ingenting i beste mening. Hvis du gidder å lese det jeg har skrevet så skjønner du hva jeg mener. Jeg har aldri hatt problemer med å formulere meg i andre diskusjoner så jeg skjønner ikke at jeg er så vanskelig å forstå nå...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Pauset
|
Jeg kan en del om temaet.....dysleksi, altså. Jeg har prøvd å si noe om det.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Problemet (mitt i allefall) her er at du sier nøyaktig det samme som de du er "uenige" med. Det du sier at de bør være forsiktige med er nøyaktig det samme som de sier at de ikke skal gjøre. Det er for meg helt tydelig (etter å ha lest alle innleggene til Madam Mim, Tinetoff og Skilpadden) at å trå varsomt er nøyaktig intensjonen til moderatorene også.
Da var inntrykket mitt rett.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-10-06 kl 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
kamerat
|
Nei, jeg skjønner ikke hva du mener. Du sier at du skjønner at ingen har tenkt å rette på dyslektikere. Du mener derfor tydeligvis at man må trå varsomt på andre måter. Hvilke måter?
![]() |
#307 |
flisespikker
|
Enn hvis du antar at vi er dumme i stedet for slemme, og prøver å forklare en gang til?
![]() |
#308 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Modding av skrivefeilJeg blir hvertfall glad for korreksjoner.. (og har ikke lest gjennom hele tråden..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Modding av skrivefeilMIN første tanke var om folk kunne bli "redd" for å poste innlegg, fordi de føler at språket blir "overvåket"
![]() |
#310 |
Pauset
|
![]() Sv: Modding av skrivefeilJeg har aldri påstått at det bare er jeg som vet noe om dysleksi. Flott at flere vet noe om det...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Modding av skrivefeilJeg TROR kanskje jeg, som leste hele tråden i en "bunch" fikk et litt annet inntrykk enn dere som deltok i "kampens hete".
![]() |
#313 |
Moden
|
![]()
![]() |
#314 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Modding av skrivefeilEneste jeg tenkte var "stakkars Mimen, hun kommer til å bli overarbeidet med all rettingen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
flisespikker
|
Hvorfor velger du å se dem som det? Det blir jo ganske meningsløst å diskutere hvis du har bestemt deg for å ikke tro på det som blir sagt eller forklaringene du får. Det synes jeg er unødvendig vrangt.
![]() |
#316 |
Administrator
|
![]() Sv: Modding av skrivefeilTilbake til oss dyslektikere. Problemet mitt er at jeg noen ganger kan lese om, og om igjen, og ikke finne noen feil. For meg ser det som jeg har skrevet helt riktig ut. Så; da er det store spørsmålet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Erfaren nok
|
Vil man ikke se det når man ser svart på hvitt, hva som er feil/rett da tro? (om du gjøres oppmerksom på det mener jeg) Sånn at man viser det som er feil - så det som er riktig?
![]() |
#318 |
Administrator
|
Hvis en blir gjort oppmerksom på det så vil en selvsagt "merke" det |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Erfaren nok
|
![]() |
#320 |
Pauset
|
Ja, men du vil ikke skrive det riktig neste gang likevel, vil jeg tro? Kommer an på hva slags dysleksi du har, men regner med at noe er visuellt, slik du beskriver det. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum |
|
|