Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilket album kjøpte du sist?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-07, 14:09   #81
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Big Bang- Too Much Yang

Ble sluppet i dag.

Åh, vil høre hva du syntes om den

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 11:56   #82
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

The Deep End er en fantastisk plate!

Når Ungen har våknet på kvelden/natta, vært urolig og ikke fått sove igjen er dette faktisk det eneste som har nyttet til tider. Sette på en MP3-spiller med små høyttalere ved senga hennes, og spille Madrugada. Spesielt The Deep End, og spesielt "Running out of Time". Samt "A deadend mind" fra The Nightly Disease. Da hun var mindre, den tiden hun var baby og lå på gulvet og lekte måtte hun av og til ha en "time-out" når hun ble sliten og sutrete, hvor hun ble lagt i vugga si i stua, eller på sofaen, og jeg satte på Madrugada. Da lå hun helt stille og så opp i lufta og bare lyttet, en lang stund. Så var hun fit for fight igjen. Hun greide aldri å ligge rett ut og slappe av uten musikk.

Når vi har vært ute og reist, f.eks med fly, og det har vært leggetid for henne har hun også fått høre Madrugada med headset, da har hun sovnet på fanget. Hun sovner vanligvis ikke på fang, men denne musikken gjør henne så rolig at da greier hun det.

Vi må virkelig sende et brev til dem og takke en dag.

Gammel 20-03-07, 12:11   #83
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

I dag får jeg Rod Stewart - It had to be you - The Great American Songbook i postkassen min.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 12:37   #84
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Når Ungen har våknet på kvelden/natta, vært urolig og ikke fått sove igjen er dette faktisk det eneste som har nyttet til tider. Sette på en MP3-spiller med små høyttalere ved senga hennes, og spille Madrugada. Spesielt The Deep End, og spesielt "Running out of Time". Samt "A deadend mind" fra The Nightly Disease. Da hun var mindre, den tiden hun var baby og lå på gulvet og lekte måtte hun av og til ha en "time-out" når hun ble sliten og sutrete, hvor hun ble lagt i vugga si i stua, eller på sofaen, og jeg satte på Madrugada. Da lå hun helt stille og så opp i lufta og bare lyttet, en lang stund. Så var hun fit for fight igjen. Hun greide aldri å ligge rett ut og slappe av uten musikk.

Når vi har vært ute og reist, f.eks med fly, og det har vært leggetid for henne har hun også fått høre Madrugada med headset, da har hun sovnet på fanget. Hun sovner vanligvis ikke på fang, men denne musikken gjør henne så rolig at da greier hun det.

Det var faktisk The Deep End på full vreng ( og muligens kombinert med effektivt husarbeid ) som satte igang den siste fødselen min.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 13:06   #85
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

(…) Madrugada med headset, da har hun sovnet på fanget. (…)

Det er altså ikke bare jeg som sovner av Madrugada.

Ben "Betryggende søvndyssende" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:40   #86
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Den effekten hadde vi her i huset med Ayreons "The Human Equation"...

Gammel 20-03-07, 22:52   #87
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Susanne Sundfør.

Prøver norskt og nytt ...

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 22:54   #88
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Åh, vil høre hva du syntes om den

Anbefales. En av de bedre platene jeg har kjøpt i det siste, så nå gleder jeg meg til Storåsfestivalen.

Gammel 01-04-07, 19:43   #89
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg fått Mikas Life in Cartoon Motion, og det var akkurat som forventet - artig musikk til å bli glad av. Men det beste albumet jeg har kjøpt på en stund er Amy Winehouse, Back to Black.

Gammel 01-04-07, 20:09   #90
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I går dukket det opp tre album i postkassen min

The Fray - How to save a life
Gwen Stefani - The Sweet Escape
The Killers - Sam's Town

Regner med det dukker opp et par til i morgen *ivrig*

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 09:50   #91
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Ane Brun - Duets

Kanskje på tide å kjøpe noe nytt.

Gammel 18-04-07, 11:22   #92
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Var på Platekompaniet i går, endte opp med:

-Bright Eyes- Cassadaga
-Neil Young- Live At Massey Hall 1971
-Bright Eyes- Fevers and Mirrors

Gammel 18-04-07, 11:45   #93
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Beth Orton - Comfort of strangers
Belle and Sebastian - The life pursuit

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 15:21   #94
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Jeg kjøpte Amy Whinehouse (anbefales!!!!)

Det gjorde jeg også! Kjempebra musikk. Er veldig stolt av meg selv som har kjøpt noe helt nytt, ikke bare ny cd med kjent og kjær artist/gruppe.

Gammel 18-04-07, 18:38   #95
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Det gjorde jeg også! Kjempebra musikk. Er veldig stolt av meg selv som har kjøpt noe helt nytt, ikke bare ny cd med kjent og kjær artist/gruppe.

Er det bare jeg som synes "Rehab" er grusom?

Gammel 18-04-07, 19:00   #96
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, den er G R U S O M!

Gammel 18-04-07, 20:57   #97
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke "Rehab", men jeg liker "I'm no good". Har ikke hørt hele albumet. Jeg har det forrige albumet, men har knapt nok hørt på det. Det fenget aldri helt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 21:04   #98
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Gammel 18-04-07, 21:28   #99
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal det sies at jeg er en smule farget av NRKs forhåndsreklame for et program med denne artisten - "soulrebellen Amy Winehouse". Soul? Nei takk. Rebell? Jeg kom i skade for å høre hele plata på kafé en gang, og det var heldigvis mye der som var langt bedre enn akkurat "Rehab".

Må gratulere Stellebord med et godt kjøp av Belle & Sebastian, da!

Gammel 18-04-07, 21:40   #100
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Det kan jeg ikke engang huske. Det må ha vært noe i fjor sommer, kanskje en gammel samleplate av noe slag. The Cure eller noe sånt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:01.