|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldsbesøk i senga
Som da jeg kjente noe i håret mitt, viftet borti med hånda mi, og så en mus pile over gulvet.
![]() |
![]() |
#42 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaJeg ha tilbragt mye tid i mer tropiske strøk og har en del ekle kryp-om-natten-historier, men jeg tror det verste var den gangen jeg våknet med en diger kakkerlakk fasviklet i håret. Jeg måtte holde i beistet og tukle det ut av det på den tiden lange håret mitt. Urk! Det var ubeskrivelig ekkelt. Jeg har også våknet med en feit kakkerlakk på munnen, men den forsvant jo med en gang.
![]() |
#43 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaKOm på en annen edderkopphistirie. Jeg våknet etter en natts søvn og lå på ryggen. Hadde ikke linsene på, så jeg så ikke så godt på nært hold. Syntes jeg skimtet noe mørkt over hodet mitt, men klarte ikke se hva det var. Da jeg hevet hodet og fikk litt fokus, viste det seg at det var en tykk edderkopp som hang i en tråd fra taket. Den nærmest kræsjet med ansiktet mitt. Skal love dere at den føk i rekordfart ut vinduet og har sikkert selv fortalt historien til sine edderkoppbarnebarn.
![]() |
#44 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaJeg har opplevd det og jeg kjente at litt av meg døde i det det gikk opp for meg hva det var som skjedde.... *dritredd edderkopper*
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaJeg har opplevd det samme, på hotell i Bergen for noen år siden. Kom hjem fra jobb arrangement og skulle legge meg, var etter midnatt. Plutselig så jeg en stor kakerlakk i sengen. Så forsvant den. Vel, jeg pakket sammen tingene mine, kledde meg, vekket han i resepsjonen og fikk et nytt rom rett og slett.
![]() |
#46 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaJeg er ikke redd edderkopper og småkryp, men jeg kan godt skvette fordi de kommer litt uventet på meg.
![]() |
#47 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaRamses: det høres ut som edderkoppene vi har på utsiden på jobben, de er gigasvære. Så selv om det er badstu der om sommeren så harjeg ikke vinduet mitt oppe altså
![]() |
![]() |
#48 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Kveldsbesøk i sengaFobi for edderkopper her, så orket ikke lese alle svarene. Men ja, jeg har opplevd det, og FRIKER ut av sånt.
![]() |
#50 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldsbesøk i senga |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Slumrende Ullteppe
|