Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva gjøre og hvor spise i Trondheim?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-11, 21:01   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Hva gjøre og hvor spise i Trondheim?

Jeg og madammen skal på tur til Trondheim uten barn i starten av desember. Det blir enten en eller to netter på hotell, ikke helt sikker enda.

Har dere noen anbefalinger til spisesteder etc?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 21:11   #2
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

Sv: Hva gjøre og hvor spise i Trondheim?

Dere bør bo på Rica Nidelven; 10% av grunnen er at det er et flott hotell, 90% fordi de har usannsynlig god frokost.

Spisesteder finner du her:
http://www.foreldreportalen.no/forum...eder+trondheim

Jeg holder en knapp for Emilies for middag, Dromedar for kaffe og Jordbærpikene på Byhaven for lunsj.

Gammel 13-11-11, 21:21   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har sett tråden til Filifjonka rett under deg her?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 21:23   #4
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Trultesnippen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Du har sett tråden til Filifjonka rett under deg her?

Det var den jeg linket til.

Gammel 13-11-11, 21:25   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jordbærpikene er litt vel kjøpesenter, spør du meg. Jeg ville valgt Bare Blåbær for lunsj, tror jeg. Det finnes sikkert mye annet også, men jeg er jo aldri i byen mer. Forresten har bibliotekskafeen de beste bollene!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 22:09   #6
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trultesnippen, her.

Dere bør bo på Rica Nidelven; 10% av grunnen er at det er et flott hotell, 90% fordi de har usannsynlig god frokost.

Spisesteder finner du her:
http://www.foreldreportalen.no/forum...eder+trondheim

Jeg holder en knapp for Emilies for middag, Dromedar for kaffe og Jordbærpikene på Byhaven for lunsj.

Forsåvidt enig hvis vi ser bort fra Jordbærpikene, jeg synes ikke de har noe særlig verken mat eller kaffe. Velg heller Graffi eller Bare Blåbær for lunsj.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 22:10   #7
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Høres koselig ut! Kos dere!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 22:12   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mhp hotell kommer det an på hva dere vil ha. Britannia har spa. Rica nidelven har fantastisk frokost. Bakeriet har atmosfære.

Gammel 13-11-11, 22:14   #9
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Hotell har vi bestilt.

Vi skal være borte fra fredag til søndag, uten ungene.

Så får vi se hvor lenge jeg holde ut på søndagen før jeg mååå hjem...

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.