|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hold-in-underkjole
![]() |
#43 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hold-in-underkjoleJeg trenger noe som holder inn fra under puppene og til midt på lårene, hva kjøper jeg da?
![]() |
#44 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hold-in-underkjoleNoe sånt kanskje? Men blir det ikke merker der trusa slutter bak på ryggen? :skaptisk:
![]() |
#45 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hold-in-underkjoleEr den denne fra Lindex du mener, Tjorven?
![]() |
#46 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hold-in-underkjoleJeg har prøvd diverse holdin-greier i dag. Men det er jo et mareritt å få på seg sånt som skal over hodet evt opp over lårene. Og de må jo være trange hvis de skal ha noen effekt? Egentlig er det ganske grusomt å ha på også. Og flesket flytter seg jo bare, det blir ikke borte, naturlig nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hold-in-underkjoleFant noen fine noen som man hekter fast i bhen, da ruller de hvertfall ikke ned. Men de var ikke billige da.
![]() |
#48 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hold-in-underkjoleEtter en ny marerittrunde (denne gang på Lindex) fant jeg faktisk noe som fungerte. Den har skulderstropper men lar puppene slippe fri. Og så er det et skjørt som går utenpå en underdel som kneppes i skrittet. Skal bruke den under en kjole på fest på lørdag, men dette blir ikke noe jeg skal ha på meg hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hold-in-underkjole
Jeg har denne nå og den funker fint. Den tryller selvfølgelig ikke bort overskuddsvarene, men magen holdes på plass uten at puppene blir klemt flate. Ikke sklir den opp heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hold-in-underkjoleHvordan gjør man de med strømper til noe sånt? Jeg kan ikke bruke stay ups pga pinglelår, og må dermed ha strømpebukse. Tas den på utenpå hold in eller inni? :lost:
![]() |
#52 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hold-in-underkjoleStrømpisen er fra Lindex, Pia.
![]() |
|
|