|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor spiser vi godt i Amsterdam?Neste helg skal jeg og min beste venninne til Amsterdam, det er 40 års gave til hverandre. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: HVor spiser vi godt i Amsterdam?Det er massemasse gode spisesteder der, og spesielt mange indonesiske restauranter. Vi spiste på en indonesisk som hotellet anbefalte, som jeg ikke husker navnet på her og nå. Den så ikke spesielt spennende ut, men maten var kjempegod og det var alltid stapp fullt der. Vi spiste også veldig god biff et sted som jeg heller ikke husker navnet på. Beklager lite konkret hjelp! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: HVor spiser vi godt i Amsterdam?Vi har spist rijsttafel på den indonesiske restauranten Puri Mas. Det var et veldig godt måltid. Restauranten ligger ikke langt fra Rijksmuseum og var lett å finne.
|
|
|
#5 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: HVor spiser vi godt i Amsterdam? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor spiser vi godt i Amsterdam?Haesje Claes hadde god mat.
|
|
|
#7 |
|
Hvor: Akershus
Sv: Hvor spiser vi godt i Amsterdam?Indrapura er den desidert beste indonesiske restauranten jeg har spist på i Amsterdam.
|
|
|
#8 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvor spiser vi godt i Amsterdam?Elin
|
|
|
|
#9 |
|
Hvor: Akershus
Sv: Hvor spiser vi godt i Amsterdam?
Ja, den første restauranten startet i Rotterdam, og den i Rotterdam eksisterer fortsatt sammen med Hotel Bazar inngangenn ved siden av. Bazar Rotterdam er en stor suksess og de tok med suksessen til Amsterdam og innredet en gammel kirke til Bazar Amsterdam. Interiør-messig så er nok farger, møbler, porselen osv. det samme på de to, men lokalene er det stor forskjell på. Bazar Amsterdam blir mer spektakulært ettersom det er så høyt til taket osv. Rotterdam blir mer intim. Menyen er den samme på begge to.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor spiser vi godt i Amsterdam?Veldig enig i anbefallingen av Bazar. Vi var hele familien der, og alle var veldig fornøyd med maten. |
|
|
|
![]() |
|
|