Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kalendergave til 17,5-åring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-11, 20:34   #1
slaskepott
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2011
slaskepott har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kalendergave til 17,5-åring

Mange vil si hun er for stor. Og hun er det. Men siden hun er på hybel/tur vil jeg gleder henne med en hjemmelaget kalender.

Har noen tips til kalendergave til henne?

slaskepott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 20:41   #2
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kalendergave til 17,5 åring

Hårpleieprodukter, hudpleieprodukter, kaffe/te/sjokolade/knekkebrød/fyll-inn-det-som-passer-av-hybelmat, blader...

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 20:45   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøkkenartikkler som potetskreller, slikkepott, stekespade, sleiv, tesil, brødposeklyper, visp.
Koselige te/kaffelatte-kopper. (kjøp f.eks. 6 stk - vips 6 gaver)

Gammel 26-11-11, 21:05   #4
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Teposer, sjokoladedrikkposer.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 21:06   #5
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Et blad, flaxlodd, sånne pakker med en ansiktsmaske etc, julepynt til hybelen.

Gammel 26-11-11, 21:31   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergave til 17,5-åring

Jeg tenker Søstrene Grene er ett flott sted å kjøpe kalendergaver til en nyetablert hybelboer.

Gammel 26-11-11, 21:59   #7
slaskepott
Fullverdig medlem

Standard

Tusen takk for tips Brått ble det mye enklere å fylle denne kalenderen

Gammel 26-11-11, 22:04   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle ønske min 17,5-åring var jente nå i disse kalendertider. Jeg hadde kjøpt truser ( 3 for 100,- her og der), ansiktsmasker (en 20-lapp på HM), hårdill (klemmer, spenner, strikk o.l), neglelakk, neglelakkfjerner, sminkefjerner, deo, bodylotion, dusjsepe, sokker, en kul ramme, øredobber, smykker o.l På kalenderrunden min har jeg sett alt dette til en gjennomsnittpris på 30 kr.

Jeg har kommet til 10 kalendergaver til min 17,5 åring, som altså er gutt. Bokser fra Dressmann (3 for 100,-), deo, dusjsåpe, flaxlodd og 4 minimars sjokolader. Bare 14 igjen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 22:21   #9
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I tillegg til det som er nevnt: Håndkrem (liten veskestørrelse), lipgloss eller leppepomade, neglfil, CD, DVD? Og marsipangris!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 22:22   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg skulle ønske min 17,5-åring var jente nå i disse kalendertider. Jeg hadde kjøpt truser ( 3 for 100,- her og der), ansiktsmasker (en 20-lapp på HM), hårdill (klemmer, spenner, strikk o.l), neglelakk, neglelakkfjerner, sminkefjerner, deo, bodylotion, dusjsepe, sokker, en kul ramme, øredobber, smykker o.l På kalenderrunden min har jeg sett alt dette til en gjennomsnittpris på 30 kr.

Jeg har kommet til 10 kalendergaver til min 17,5 åring, som altså er gutt. Bokser fra Dressmann (3 for 100,-), deo, dusjsåpe, flaxlodd og 4 minimars sjokolader. Bare 14 igjen.

Og så putter du inn en tyggispakke hver tredje dag, så er det ikke mange igjen!

Gammel 26-11-11, 22:22   #11
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant noen kule armbånd til HM som var satt ned til 5 kr, min 15-åring får et par av dem i kalenderen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 22:26   #12
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Tannbørste en dag, tannkrem en annen? Fyll på med fluorskylling og tanntråd, så har du ikke så mye igjen. (Nei, men seriøst, det er kjekt med en ny tannbørste i ny og ne!!) Hva med kinobilletter? Film, musikk?

Gammel 26-11-11, 22:31   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Her fylles tomrommene med sjokolade uansett alder.

Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 22:39   #14
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Tannbørste en dag, tannkrem en annen? Fyll på med fluorskylling og tanntråd, så har du ikke så mye igjen. (Nei, men seriøst, det er kjekt med en ny tannbørste i ny og ne!!) Hva med kinobilletter? Film, musikk?

takk for tips! Min datter blir garantert for tannbørste, og fluorskyllen er snart tom

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 22:42   #15
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Og så putter du inn en tyggispakke hver tredje dag, så er det ikke mange igjen!

Han liker ikke tyggis.

Gammel 26-11-11, 22:43   #16
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Tannbørste og tannkrem er genialt - takk!
Film og musikk lastes ned, men kinobillett er kanskje ikke så dumt? (Men litt dyrt for kalendergave? )

Gammel 26-11-11, 23:51   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Flaxlodd
Hansker
Buff
Sjokolade
Cola
DVD hvis du finner rimelig
Julehefte(r)
50-lapp

Gammel 26-11-11, 23:51   #18
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mamma pleide å ha et par bindpakker i kalenderen da jeg bodde alene.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 00:02   #19
slaskepott
Fullverdig medlem

Standard

Wow for en gjeng med kreative sjeler .

Etter nattvakt mandag er det jo bare å shoppe inn fra ferdig skrevet liste her.

Hm, burde nesten ha kalender selv?

Gammel 27-11-11, 00:21   #20
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Flaxlodd
Hansker
Buff
Sjokolade
Cola
DVD hvis du finner rimelig
Julehefte(r)
50-lapp

Gode forslag, men han har både hansker og buff. (Og dette er en merkebevisst kar, har snakker vi om hansker til en 5-hundrings og buff til samme pris.)
Sjokoladen er innkjøpt, det samme er flax-lodd. Julehefte (Pondus) får han i julestrømpen julaften morgen og alle filmer lastes ned. Penger utgår, der går grensen for mor. Smågaver: ja. Penger: nei!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.