|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Weeeee
|
Hva var det jeg laget i fjor?Det var en eller annen form for fudge eller noe i den duren.
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det jeg laget i fjor?Aner ikke, men det hørtes farlig godt ut. Håper det kommer en oppskrift etterhvert. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva var det jeg laget i fjor?Den oppskriften finnes her inne. Jeg så den for en ukes tid siden eller noe sånt. Det er bare å lete litt så dukker den opp. Dessverre husker jeg ikke hva det heter.
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det jeg laget i fjor?Peanøtter og marsmellows får meg til å tenke på denne:
|
|
|
#5 |
|
Weeeee
|
Sv: Hva var det jeg laget i fjor?Godt forslag, jeg tror nok at det går ut på det samme, men oppskriften jeg brukte hadde ikke kondensert melk. Det var derfor jeg var så overlykkelig når jeg fant den!
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva var det jeg laget i fjor?
|
|
![]() |
|