Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hva var det jeg laget i fjor?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-11, 21:34   #1
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva var det jeg laget i fjor?

Det var en eller annen form for fudge eller noe i den duren.
Jeg husker:
Smør
Sukker
Fløte
Vaniljesukker?
Koke opp, tror det skulle koke så og så lenge før det skulle kjøles i kaldt vann. Tilsette salte peanøtter og marshmallows, ha over i liten for og inn i kjøleskapet til dagen etter. Skjær opp i passe biter og server.

Smakte kriminelt søtt, men *slurp* godt.

Jeje, nå er i alle fall oppskriften bortevekk og jeg husker ikke navnet. Kanskje det er noen søtelskere her som vet hva jeg snakker om?

Gammel 28-11-11, 21:35   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det jeg laget i fjor?

Aner ikke, men det hørtes farlig godt ut. Håper det kommer en oppskrift etterhvert.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 21:37   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den oppskriften finnes her inne. Jeg så den for en ukes tid siden eller noe sånt. Det er bare å lete litt så dukker den opp. Dessverre husker jeg ikke hva det heter.

Jeg tenkte også at jeg skulle forsøke meg på den i år. Jeg må bare vente litt ellers tror jeg alt forsvinner før det faktisk er jul.

Gammel 28-11-11, 21:39   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Peanøtter og marsmellows får meg til å tenke på denne:

http://www.foreldreportalen.no/forum...ght=rocky+road

men resten stemmer jo ikke så godt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 22:02   #5
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Godt forslag, jeg tror nok at det går ut på det samme, men oppskriften jeg brukte hadde ikke kondensert melk. Det var derfor jeg var så overlykkelig når jeg fant den!

Tror forresten det var sjokolade i oppskriften "min" også.

Gammel 28-11-11, 22:08   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette? http://sweetlillyangel.blogspot.com/...ocky-road.html

Gammel 28-11-11, 22:14   #7
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Det var ikke den, men det ble lagret under juleoppskrifter ja!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.