|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Tvillingnøkkelmysterium!Enten er det noe muffins et sted, eller så er jeg en veldig mye større vims enn jeg tror, er for dette er småskummelt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Tvillingnøkkelmysterium!
Jepp. Du kommer til å bli tatt for å være vaktmester, men det er en del av julemysteriet.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tvillingnøkkelmysterium!Jeg tipper Frøken Fryd har en liten nøkkelfetish for tiden.
![]() |
#7 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvillingnøkkelmysterium!Du går i søvne... En sovende nøkkelstjeler.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tvillingnøkkelmysterium!Hun kan ha plukket dem opp hvorsomhelst, lagret dem i egne lommer, og funnet tiden moden for å dele dem med deg. Noe sier meg at du har fått en "putter" i hus. Da kommer du til å finne mye rart mange rare steder fremover!
![]() |
#10 |
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Tvillingnøkkelmysterium!Hvem har vært på besøk og lånt buksene dine og ligget i din seng
![]() |
#11 |
Klar
|
![]() Sv: Tvillingnøkkelmysterium!
Du, vettu, vi har en putter i hus! Til nå er det stort sett hårspennene som har fått gjennomgå. De puttes fortrinnsvis ned gjennom rister, inn i hull eller mellom sprekkene på balkongen. Sist redigert av Timar : 02-12-11 kl 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|