|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjøleskap, hva er bra?Vi må kjøpe nytt kjøleskap i løpet av helgen. Kan være kombiskap men trenger ikke. Noen som har et bra å anbefale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Vi har miele nå, et digert kombiskap. Det funker, men det er litt ukurant i størrelsen. Før hadde vi aeg eller elektrolux, det er jo samme sak. Det syntes jeg egentlig var bedre. Jeg ser at mine foreldre har siemens. Det virker også veldig greit, men jeg likte AEG bedre.
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Vi har kjøleskap uten frys, og er strålende fornøyd med Electrolux. Det holder temperaturen godt, både øverst og nederst.
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Automatisk avriming, ja takk! Det har vi ikke på det gamle kjøleskapet og det gir unødvendig jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Vi har et Electrolux kombiskap vi er fornøyd med. Bra sirkulasjon. Automatisk avriming. Foreldrene mine har et Samsungskap med kjøl og sval. Fint skap inni, også likte jeg håndtaket veldig godt.
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Vi kjøpte et Electrolux kombiskap for et år siden som jeg er veldig fornøyd med. Det har et dispay på døra med diverse funksjoner. Jeg har ikke prøvd alle, men bruker "handlefunksjoen" når jeg har ukeshandlet og det er mye mat som skal inn i kjøleskapet.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Hva er handlefunksjon på et kjøleskap? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Da skrus temperaturen ned i 1 time eller 2 (husker ikke helt). Det er også en ferie funskjon på det som man kan bruke hvis man reiser bort med tomt kjøleskap. Også er det en funksjon hvor man kan kjøle ned drikke på 30 min.
![]() |
#10 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Hva endte dere opp med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Vi har hatt flere kjøleskap de siste par årene, mest fordi plasten inni sprekker. De har funket helt fint, men det har liksom ikke tålt storhandel og slikt når man fyller hyllene godt. Det ene skapet sprakk i veggen bak mens det andre sprakk nær sporene hyllene stod i. Noen som har funnet et skap som tåler full julehandel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Vi har aldri hatt problemer med å fylle vårt skap til randen. Det er snart seks år gammelt.
![]() |
![]() |
#13 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Vi har ett skap fra Indesit og det har utrolig nok holdt i 10 år. Intill i dag da, tror jeg, det er ikke mye lyd i det, lyset er borte og det kjennes ikke like kaldt ut, men det er jo fortsatt kaldt da. Sist redigert av dharma : 13-12-11 kl 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Vi har ikke kjøpt enda, er så mye å velge på. Mannen vil ha side by side med isbitmaskin, men jeg har lest at det er mye problemer med den typen kjøleskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?
Har du Liebherr? Vi tittet på kjøleskap i dag, og fikk anbefalt det merket. Aldri hørt om, men det så jo veldig bra ut da!
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Mine foreldre har Polarskapet. Jeg ble litt skuffet over hvor lite det var inni, jeg hadde trodd det var større selv om det virkelig var stort nok.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Jeg anbefaler å kjøpe et som har soner med ulik luftfuktighet. Da fryser ikke agurken, frukt og grønt holder seg en evighet, men melken kan være skikkelig iskald likevel. |
![]() |
![]() |
#18 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når disse skapene var nye var det mye problemer men det er mange år siden. Bare pass på at du får en rørlegger til å montere og at dere har en sånn plastikkdings under som gjør at vannet renner ut på gulvet og ikke blir liggende bak ved en eventuell lekasje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
Ja, det har jeg og det er utrolig bra. Hadde såvidt hørt om Liebherr da vi kjøpte, men har generelt skjønt at det er en Rolls Royce på markedet - bare ikke like kjent i Norge som mye annet.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 21-01-12 kl 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kjøleskap, hva er bra?Vi har dette på kjøkkenet, som hovedskap:
![]() |
|
|