|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Crazy Cat Lady
|
![]() De styggeste julesangene du vet?Ja? (Kilde: youtube.com) Cliff Richard radbrekker brutalt en av de fineste julesangene jeg vet om på en måte jeg aldri kunne forestilt meg. Går man mannen nærmere i sømmene, så har han flere skampletter å vise til i julesammenheng: (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: De styggeste julesangene du vet?Jeg synes "Glade jul" er stygg. De lange "uuuu"-lydene er fryktelige.
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: De styggeste julesangene du vet?Det er en amerikansk sak hvor en hund bjeffer Bjelleklang(?) - den er grusom.
![]() |
![]() |
#4 |
Glad
|
![]() Sv: De styggeste julesangene du vet?
Den liker ikke svigerinnen min heller, den som er så fin. Eller, den vekker iallefall litt nostalgi hos meg. Minner meg om alle kjøreturene hjem til jul på Vestlandet.
![]() |
#6 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De styggeste julesangene du vet?Flubby- er det sangene eller Cliffer'n du ikke liker?
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: De styggeste julesangene du vet?All i want for Christmas liker jeg vanligvis, særlig i Love Actually utgaven. Men denne utgaven, med Mariah Carey og Justin Bieber er helt forferdelig! (Kilde: youtube.com)
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: De styggeste julesangene du vet?Jeg hater også når Mariah Carey synger "All I want for christmas". Hva er det med all den der you-u-u-u-u-u-u-u-u-u-u-ingen, egentlig?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg kommer i solid julestemning av Mariahs versjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: De styggeste julesangene du vet?Julekveld i skogen, den er tragisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Den var det jeg ikke kom på i sted, men som jeg tenkte jeg skulle nevne som høyt oppe på liker ikke-listen. De spilte en gyselig versjon på radioen i dag morges. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
By the Sea
|
![]() Sv: De styggeste julesangene du vet?jeg liker alle sangene dere hater.
![]() |
#15 |
koko
|
![]() Sv: De styggeste julesangene du vet?En stjerne skinner i natt når Oslo Gospel Choir synger den. Jeg greier bare ikke like de smale e-ene og den happyhappy klangen deres.
![]() |
#16 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: De styggeste julesangene du vet?Jeg kommer ikke på noen julesanger jeg synes er stygge, men hjelpe meg så mange kjedelige julesanger det er. Gjerne i syngedamesjangeren*, eller enda verre, en-gøyal-jazzlight-visesang-vri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: De styggeste julesangene du vet?Madonna klarer å ødelegge Ertha Kitts fantastiske "Santa Baby" på grufullt Madonna-vis: (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#19 |
Rockesøster
|
Har du hørt henne i lag med han der Bieber? Den er ennå verre. Og videoen. Videoen. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
personlig hater jeg det når Mariah Carey synger.
![]() |
|
|