|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vet du drikker sjeldent...Du vet du drikker sjeldent...
|
|
|
#23 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vet du drikker sjeldent...Vel, jeg drikker egentlig ikke så sjeldent. Men på fredag skulle vi til noen venner. Jeg tok et par pils her hjemme før vi reiste, og ble rett og slett drita full av et par-tre øl til, samt et glass vin til maten. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Du vet du drikker sjeldent...Jeg drikker omtrent aldri. Likevel kan jeg godt helle nedpå 10-12 rusbrus uten å bli full. Om jeg drikker sprit blir jeg i godt humør, men ikke mer. Lurer på om jeg skal få lagt inn venekateter neste gang.
|
|
|
#25 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Du vet du drikker sjeldent...Etter 2 tette svangerskap trenger jeg egentlig bare å lukte på korka.....
|
|
|
#28 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Du vet du drikker sjeldent...Jeg tror det har noe med dagsformen å gjøre. Noen ganger går det rett i flette, andre ganger ikke.
|
|
|
|
#29 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Du vet du drikker sjeldent...
Sånn var jeg og, før de fjernet magen min. Jeg drakk svært sjelden (nå er det feks. 2 år siden jeg rørte alkohol sist) men kunne godt drikke en halv liter sprit eller en stor mengde rusbrus uten å kjenne noe særlig. Men enkelte ganger ble jeg full fort, det hadde vel litt med hva jeg hadde spist den dagen å gjøre. Husker da jeg og Phoeebee var i London. Den ene kvelden drakk jeg 8-9 store glass med Vodka & Red Bull og merket såvidt noe som helst, mens den andre kvelden drakk jeg 1,5 - 2 liter øl og ble så drita at jeg har blackout av store deler av kvelden. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vet du drikker sjeldent...
Fnisende og lettere rød i kinnene ja
|
|
|
#32 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Du vet du drikker sjeldent...Ah.. kanskje jeg skal ta et glass rødvin til Lost. Eller vil det være totalt spinnvilt på en onsdag? |
|
|
|
![]() |
|
|