|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ludvik-dukke / pakke fra HusflidenEr en del putle-arbeid med dem, så den er nok ikke gjort på en kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Einsam
|
![]() Sv: Ludvik-dukke / pakke fra HusflidenNei, det regnet jeg med |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Einsam
|
![]() Sv: Ludvik-dukke / pakke fra HusflidenDet går unna, men jeg trenger litt innspill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Ludvik-dukke / pakke fra HusflidenHVa om du legger opp 8 masker, fordeler disse på fire pinner. Og så bruker du kuleøkninga til Arne og Carlos.
![]() |
#6 |
Einsam
|
![]() Sv: Ludvik-dukke / pakke fra HusflidenTakk, Kaktus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Einsam
|
![]() Sv: Ludvik-dukke / pakke fra HusflidenSå det.. Jeg må nok strikke munnen først, deretter må jeg legge opp noen masker mellom nesevingene, før jeg starter på selve nesa, så det blir jo motsatt.. Men hvordan er fellingen på kulene da? Noe ala det samme, men å felle? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Einsam
|
![]() Sv: Ludvik-dukke / pakke fra HusflidenNesa skal jeg prøve på i morgen, har fått heklet hatten i kveld, og er ferdig med skoene. Hendene og sekken gjenstår bare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Einsam
|
![]() Sv: Ludvik-dukke / pakke fra HusflidenDeler av oppskrifta er skrevet tungvindt, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg skjønner alt som står.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
trøtt
|
![]() Sv: Ludvik-dukke / pakke fra HusflidenMerke i hver side av arbeidet, tenker jeg. Slik at du får like mange masker på for- og bakstykket.
![]() |
|
|