|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Smaker man forskjell på bakst med Bremykt og smør?Vurderer om jeg skal orke å gå på butikken, de har fått inn Smør, men jeg har 2 Bremykt (70% smør og 30%planteolje) i kjøleskapet.
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Smaker man forskjell på bakst med Bremykt og smør?Se? Smakt, vel. Nei, jeg tror ikke du smaker forskjell der, men om det var margarin som var alternativet, hadde jeg smakt forskjell.
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smaker man forskjell på bakst med Bremykt og smør?Jeg bruker glatt smør og Bremykt om hverandre uten å være redd for store smaksforskjeller. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Smaker man forskjell på bakst med Bremykt og smør?Jeg bruker stort sett alltid olje istedenfor smør i oppskrifter, så jeg tror ikke det er stor krise om du bruker bremykt istedenfor smør.
|
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Smaker man forskjell på bakst med Bremykt og smør?Det er det jeg har måtte brukt til mine julekaker i år.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Smaker man forskjell på bakst med Bremykt og smør?Tja, vi diskuterte det å jobb i dag, for jeg bruker kun vanlig smør i julekaker, ingenting annet duger. Så ja, jeg synes det.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Smaker man forskjell på bakst med Bremykt og smør?Jeg bruker alltid Melange når jeg baker jeg...
|
|
|
#9 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Smaker man forskjell på bakst med Bremykt og smør?Jeg kjenner forskjell men synes bakst med Bremykt er helt ok. Melange derimot |
|
|
|
|
|
#10 |
|
rakkarpus
|
Sv: Smaker man forskjell på bakst med Bremykt og smør?
Etter at jeg har prøvd Melange som grøtøye frister det ikke så mye å bruke det i bakst. Ble smør på meg da.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Jeg bruker bremykt ofte, i alle fall i vafler og pannekaker, men aldri i julekaker. Melange, huff.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Smaker man forskjell på bakst med Bremykt og smør?Tenkte på noe av det samme, i Sara Bernard, og mulig andre smørkremer står det nok smør, men jeg bruker soft jeg.... Eneste i smørkremen til Suksesskake jeg bruker meierismør. Man smaker kanskje forskjell? Men hva er alternativet nå liksom? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sender du de hit, så slipper jeg bake? |
|
|
|
![]() |
|
|