|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Jeg har spilt timesvis med en og to, men tre har jeg ikke. Men jeg liker ikke å bygge fancy hus, jeg vil spille. Og ja, babyer! Uten juksekoder, men absolutt barnepiker, særlig ved tvillinger!
|
|
|
#42 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Det er ikke juksekoder hun bruker for å få flere babyer, Malama, det er en ny funksjon i Sims 3 der man gjennom å oppfylle simmene sine største livsønsker får noen slags poeng som man kan ta ut i ulike premier. En av dem er økt fruktbarhet.
|
|
|
#43 |
|
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Mente ikke det da, bare mente at jeg ikke liker å spille med juksekoder, for penger f.eks, men elsker babyer. Og har jukset litt der, hadde en hack som gjorde at tenåringer kunne få barn. I sim 2.
|
|
|
#44 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Hmm. Vi har nok gamle Sims-program. De versjonene vi har kan jeg ikke huske å ha sett at de legger seg sånn ned oppå dyna som det er vist over her, vi har nok gammel verson for vi ser de aldri i undertøyet engang, det kommer det sånn "tåke" over når de skifter klær eller skal bade/dusje... ikke er det så lett å få baby heller, da skal de like hverandre veldig godt. Så greit nok for snart 10-åringen her.
|
|
|
|
#45 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?
Kan høres ut som det er Sims 1 du har. Så vidt jeg husker ble ikke simmene gravide heller, de fikk plutselig bare en unge
|
|
|
|
#46 |
|
|
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Ja, de bare snurret rundt og fikk litt stjerner rundt seg, så hadde de barn.
|
|
|
|
#47 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg husker jeg sa til gubben at jeg ville gå for den metoden.
|
|
|
|
#48 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Den metoden hadde jeg lett gått for også (I uke 40 og ganske lei magen). |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Jeg kjenner at det er tett før jeg fører Sims 3 på ønskelista mi til jul. Sammen med "og masse tid til å spille" noe som betyr "da må jenta ha gode sovevaner fra 1. februar" siden jeg antakelig går i ulønnet perm fra den dagen.
|
|
|
#50 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Jeg fikk også lyst å spille igjen. Jeg sluttet en gang i verden fordi jeg ble så hekta at jeg ikke klarte å stoppe, så det er mulig jeg burde la vær å invistere i Sims 3... |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Jeg har også sluttet fordi jeg innså at det tok mer tid enn jeg med fornuften kunne forsvare, så om mannen innvilger et ønske om sims 3 er en helt annen sak. Jeg er over 12, og tjener penger, så jeg kan kjøpe det, men om jeg bør? Nja, bør vel absolutt nøye mde meg sims 2 i alle fall, og sikkert helst droppe det også.
|
|
|
#53 |
|
Tja...
Samme her. Og hadde jeg vist den kroppsopptatte straks 10åringen min hva de bedriver der på senga og under dyna så blir han nok ihvertfall hekta. (Han spiller nemlig både MowiestarPlanet og Minecraft og sitter mer enn nok på PCèn.
|
|
|
|
#54 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Det var veldig stas med The Sims 3 i julegave og det er jo nesten umulig å få henne vekk fra skjermen |
|
|
|
|
|
#55 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Vi har lastet ned en gratis Sims til iPaden. Jeg ante ikke at det var noen woo-hoo-funksjon. Tydeligvis ikke mannen heller. Han har spilt litt, og lærte opp snuppa også. Snuppa (snart 7 år) synes det var passelig stas. Spiller litt, men ikke mye (sånn er hun egentlig med alle spill). Kanskje ikke woo-hoo finnes i gratisversjonen? :håper:
|
|
|
|
#56 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?Du kan også gjøre som "noen jeg kjenner". Overta hele spillet fra ungene og bruke penger på en betalingsside for å få kjøpt ekstremt masse nye møbler, tapeter, klær, frisyrer, smykker osv.
|
|
|
#57 |
|
Tja...
Sv: Hvor gamle er barna når de spiller The Sims?.. og her har straks 10åringen fått spille SIMS på storesøsterens iPad så nå ønsker han seg SIMS3 til bursdagen, som er på torsdag...
|
|
![]() |
|
|