|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg liker ikke de situasjonene som spiller på utroskap jeg da.
![]() |
#23 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg har aldri sett filmen fra begynnelsen av, og i går fikk jeg atter en gang med meg bare siste halvdelen. Håper den blir vist på tv en gang til i jula.
![]() |
#24 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg fatter ikke at hun tar telefonen. Hver eneste gang, så tar hun telefonen! Dumme dame.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterMin absolutt favorittscene er nok Both Sides Now-scenen, det er så hjerteskjærende når Emma Thompson finner ut at mannen er utro og går og gråter i det stille. Jeg må alltid gråte litt selv. På andreplass kommer scenen med kjærlihetserklæring pr kort som HI linket til. (Jeg finner ikke den første scenen på YouTube lenger, det ser ut til at den er fjernet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterFrieriet på krøkkete portugisisk er alldeles vidunderlig, men statsministeren på febrilsk hussøk er også en høydare, jeg må si det.
![]() |
#27 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg har litt sans for banningen også.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg har aldri fått sett hele filmen, men i går så jeg slutten og grein som en unge.
![]() |
#29 |
One of These Days
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterStatsministeren som stopper bilen og sier at det må være den lengste gata i verden. Herlig! Elsker starten og slutten på filmen. Det får meg alltid til å bli rørt. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
kamerat
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter
«You were so – what’s that word? – orange!»
![]() |
#32 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterOgså når Colin drar til Amerika for å få seg dame (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#33 |
Panzerekstremfeminist
|
For meg er det ikke romatikken i seg selv. Det er et vell av gode historier og fantastiske karakterer. Den er søt og hjertevarm og i tillegg er den utrolig morsom! Løp og se, sier jeg bare.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 19-12-11 kl 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterKan man like filmen selv om man ikke tåler Rowan Atkinson?
![]() |
#35 |
Har bakt søte kaker
|
Ja, han er bare med i noen få minutter.
![]() |
#36 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Absolutt. Han har bare med i 2 scener - en med litt lengde på, og en bitteliten.
![]() |
#37 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg synes denne filmen er tidenes mest oppskrytte, selv om jeg liker både Hugh Grant, Rowan Atkinson, Emma Thompson og hvem som nå er med. Colin Firth? For meg er det ingen julefilm. Den er morsom på samme måte som andre Hugh Grant-filmer, men absolutt ikke så bra som "alle" vil ha det til, og absolutt ikke et must å se i jula. Synes jeg. Sist redigert av Hyacinth : 19-12-11 kl 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterBlondie: For meg er det en ren feelgood-film. Enkel story, mye stemning og gir meg litt jul. Den samme greia har jeg med The Holiday. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg elsker alt, både de morsomme, klissete og de vonde scenene. Jeg kan ikke velge bare én av de som alt er nevnt, så jeg nevner like godt en til i stedet: Sam som slår trommer på skoleforestillinga. Det ansiktet! Og samholdet med stefaren!
![]() |
![]() |
#40 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterColin Firth, i hvit skjorte og søkkvåt ... What's not to like?
![]() |
|
|