|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJamie og Aurelia er den fineste histprien synes jeg. Statsministeren er morsomst. Og scenen med cd-julegaven er bare så ufattelig sår. Griner hver gang. Blir jævlig irritert på karen for at hun tar telefonen. Klarer nesten ikke å se på. Generelt veldig glad i filmen. Skikkelig feelgood. Hadde et fantastisk champagne og love actually-vorspiel hos en venninne en gang. Var rusa på livet og kjærligheten da vi gikk ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterFrieriet til Aureila gleder jeg meg alltid til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterDet er umulig å velge bare en scene, ja.
![]() |
#85 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterOK, Karamelle, my bad. Ser ut til at vi bare skal godta Little Portugal i Marseille. Men jeg har hørt endel på kommentarene og sett bakomfilmen, og det skulle ikke forundre meg om dette er en greie som gikk litt galt i manusstokkingen.
![]() |
#86 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterHva gjør denne tråden med meg? Jeg ser den nå. Oppslukt. Dere har så retti det dere sier. Den filmen har så mange aspekter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterFilmen er et must for kostyme-snekre-mammaer også da:
![]() |
![]() |
#88 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterHan som spiller Colin ligner på Calle Hellevang Larsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterOg han-der-jeg-ikke-vet-navnet-på, spiller ikke han Mr. Bingley i P&P? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg liker egentlig det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter
Hvem er han-der-du-ikke-vet-navnet-på da?
![]() |
#92 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterLiker også "God, your heavy"-kommentaren til Hugh Grant da han løfter opp sekretæren for å gi henne en klem. Herlig!
![]() |
#93 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterVisste dere forresten at vår alles kjære Aurelia representerte Portugal i Melodi Grand Prix i 1996?
![]() |
![]() |
#94 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#95 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg elsker slike totalt uviktige men helt vesentlige opplysninger. Takk!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg visste ikke at sekretæren/elskerinnen til Alan var tysk før jeg så henne i et gammelt klipp på youtube, hun var vertinne i Bravo(?) eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterHva heter han som spiller Mark? |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterDet er egentlig hele blandingen jeg liker. Den mest irriterende scenen er Sarah som ikke kan la være å ta telefonen når hun har fått med seg sixpack-sjamporeklame-Karl hjem i senga si. Sist redigert av Filifjonka : 19-12-11 kl 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
kamerat
|
![]() Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterKarl er jo helt parodisk, da. Det går jo ikke an å se sånn ut.
![]() |
|
|