Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstinspirasjonstråd 2011

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-11, 19:50   #341
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstinspirasjonstråd 2011

Nei og nei, jeg rota meg inn på Mango sine hjemmesider?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 14:46   #342
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Ønsker meg denne til jul.

Gammel 16-11-11, 17:50   #343
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Denne OnePiece'n er den eneste jeg kunne tenkt meg, men har lovet at jeg aldri skal bli å finne i en OP så det blir nok ikke.

Gammel 16-11-11, 19:44   #344
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Den er stilig men orker ikke ull rett på kroppen.
Vil gjerne ha onepiece, har heldigvis ikke lovet noe selv om jeg var skeptisk når det kom.

Gammel 17-11-11, 11:23   #345
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært inne og sett på den nye kolleksjonen til Merete Taule. Kjøpte en kjole derfra i fjor, og den har et veldig fint snitt. Dessverre var det ingen farger jeg kan ha i årets kolleksjon, men kanskje andre lar seg inspirere:

Dette er vel kanskje mer vinterinspirasjon enn høst, da.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 11:26   #346
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Svært lekkert, absolutt meg, men det er vel ca 2.500,-? Har sett de på nærbutikken min.

Gammel 17-11-11, 11:35   #347
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Svært lekkert, absolutt meg, men det er vel ca 2.500,-? Har sett de på nærbutikken min.

Jeg tror den jeg kjøpte i fjor (eller fikk i julegave av mannen) kosta 1940.

Gammel 17-11-11, 11:41   #348
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint snitt, men de stusselige fargene da.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 11:44   #349
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ja, det var veldig triste greier. Ingen klare farger i det hele tatt i kolleksjonen!

Gammel 17-11-11, 11:46   #350
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ønske seg:

Ikke en farge jeg vanligvis bruker, men den er veldig fin til meg og hva er vel bedre enn å fornye seg litt!? Som et friskt innslag i en ellers veldig grå, brun og sort garderobe ...

Gammel 17-11-11, 11:50   #351
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

"Lunsj" på Grünerløkka i dag, takk for tips, jeg liker rust og mørkebrunt.

Gammel 17-11-11, 17:05   #352
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, de Merete Taule-kjolene likte jeg! :liker brunt: :googler:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 17:18   #353
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant et par sko fra Samsøe & Samsøe i dag, som jeg falt pladask for. Ønske meg til jul!?

Gammel 14-12-11, 22:23   #354
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Disse var/er forøvrig heller ikke dumme ...også Samsøe & Samsøe

Jean Paul

Gammel 14-12-11, 22:49   #355
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jean Paul

De var fiine!

Gammel 19-12-11, 20:19   #356
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var litt fin...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.asp.jpg (7,9 KB, 226 visninger)

Gammel 23-12-11, 13:52   #357
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Dette er vårkolleksjon da... OM. Jeg synes den er så fin! Men jeg tror ikke jeg er helt blå Og har kun sett den i blått og hvitt.

Gammel 24-12-11, 14:37   #358
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror OM kommer tilbake med gammelt nytt nå for den kjolen der har jeg. Kjøpt for mange år siden. Den er ihvertfall veeeldig lik.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 15:03   #359
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Tror OM kommer tilbake med gammelt nytt nå for den kjolen der har jeg. Kjøpt for mange år siden. Den er ihvertfall veeeldig lik.

Ja, den har vært i grått iallefall. Og jeg synes den var fin da og..

Gammel 24-12-11, 22:15   #360
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Den kjolen har jeg, kjøpt av Canisa. Den er sååå fin, men jeg tror min er en tone mørkere blå? Eller så viser bildet fargen feil. Jeg har samme farger som du Nessie (rødhåret og lys i huden), og den er veldig fin til meg, så den er nok fin til deg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.