|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nyttårsaften i Oslo - hvor er det fint å se fyrverkeri i sentrum?Overskriften sier vel det meste. Vi skal tilbringe nyttårsaften i Oslo for første gang på ti år og jeg lurer på hvor i sentrum det er fint å se fyrverkeri ved midnatt? Jeg vet om forbudet innenfor Ring 2 og at det er fyrverkeri i regi av kommunen nede ved Aker Brygge. Noen som har vært der nede for å se på? Hvordan er Oslo sentrum nyttårsaften egentlig? Ser ikke helt for meg at det er kaos og fyll på samme nivå som i for eksempel London der jeg ikke liker å ha med barn ut denne kvelden. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nyttårsaften i Oslo - hvor er det fint å se fyrverkeri i sentrum?Jeg tror det er lurt å komme seg litt opp i høyden. Det er kommunalt fyrverkeri fra Rådhusplassen og Frognerparken, tror jeg. Kanskje toppen av Torshovdalen?
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften i Oslo - hvor er det fint å se fyrverkeri i sentrum?Takk for svar |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nyttårsaften i Oslo - hvor er det fint å se fyrverkeri i sentrum?Ola Narr er sikkert fint og barnevennlig!
|
![]() |
|
|