Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gave til 40-åring

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-11, 12:05   #1
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gave til 40-åring

Min søster blir snart 40 år og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til henne. Hun sier selv at hun ikke ønsker seg noe, men noe må hun jo få. Noen tips?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 12:09   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til 40 åring

En tur for henne og deg ? Enten til utlandet, eller en natt på hotell med tilhørende restaurantbesøk eller annet hyggelig dere kan gjøre sammen?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 12:35   #3
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til 40-åring

Hvor mye vil du legge i det? Tur koster jo fort veldig mye. Er det vanlig å få utenlandstur i gave altså? Av søsken?

Gammel 30-12-11, 12:37   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Hvor mye vil du legge i det? Tur koster jo fort veldig mye. Er det vanlig å få utenlandstur i gave altså? Av søsken?

Det lurte jeg litt på og.
Hva med SPA eller noe sånt?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 12:37   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En søsterdag må jo være bra? Enten med en opplevelse eller et noe dere to gjør sammen? Skal det være dyrere gave så ta en hotellovernatting eller evnt. utenlandstur en helg for dere to.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 12:38   #6
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Spa-tur for dere sammen. Dersom du skal legge litt penger i det. Eller, litt rimeligere, finn en god ostebutikk og be om å få satt sammen en kurv med ost, kjeks osv, og be om tips på ett par gode flasker vin. Så inviterer du til helkveld hos deg/henne, ser film, koser dere osv...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 12:38   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenkte om man fikk billig-billige billetter så kunne det evnt ha gått. Men det er klart en søsterdag er supert!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 12:57   #8
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bor desverre langt unna hverandre, så om vi skal møtes i forbindelse med dagen så blir det en del ekstrautgifter i tillegg til selve gaven. Så det bør være noe som kan sendes i posten... gruble gruble

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 13:00   #9
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du lest denne tråden?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 17:06   #10
Lyppa

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og min søster elsker å få ullundertøy i gaver. Tror jeg ville kjøpt fint ullundertøy og hårkur til henne.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 19:20   #11
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Teaterbilletter?

Gammel 30-12-11, 19:25   #12
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Fine øredobber?

Gammel 30-12-11, 19:30   #13
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du bor i nærheten av Moss, kan du få turer til en rimelig pene. Min eks-svigermor fikk tur til Riga + hotell i bursdagsgave, og gaven kostet giveren omtrent 780,-.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 00:15   #14
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

En deilig pysjamas?

Gammel 01-01-12, 01:29   #15
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Om det var jeg som ble 40 år, hadde jeg likt å få et smykke. For eksempel fra Hjerter.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 01:56   #16
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir 40 i år, og jeg kan presentere ønskelista mi for deg

- Bergans Myrull kåpe, helst brun (mulig søsteren din ønsker seg en annen farge ;-)
- Bergans skallbukse, og skalljakke (sort bukse, sort og rosa jakke)
- Smykker fra Snö of Sweden, spesielt det armbåndet med hvite perler, og kanskje matchende øredobber til
- Veske og stylus til iPaden min
- Smartcover og backcover til samme padde
- Skjerf fra Becksöndergaard, evt. andre gode skjerf
- Lang, strikket ulljakke
- Deilig ull/silkeundertøy, både longs, singlet, trøyer med kort og lang erm (jeg liker veldig godt Eva-serien fra Spar kjøp, relativt billig, og god kvalitet, og siden jeg bruker ulltrøye hver dag i vintersesongen trenger jeg litt å bytte i)
- Cape og kniv til bunaden
- Løpetights, både lang og capri
- Flere Vätternisser fra tomtebod.se (ok, dette kan vel egentlig flyttes til julegaveønskelista)
- Flere deler til både middagsservice og bestikkserien jeg samler på

Dette var litt i all beskjedenhet, håper det var til hjelp!

Gammel 01-01-12, 02:58   #17
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker meg en-stens diamantring og opplevelser.

Hilsen 1972-modell.

Gammel 01-01-12, 12:12   #18
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Wishbox ble veldig godt mottatt da vi ga det bort i gave.

Gammel 01-01-12, 12:24   #19
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Gavekort på massasje, hudbehandling eller frisør?

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.