|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#241 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en merkefreak?
Jauda, men hvor unikt blir det, lizzom. Hvis jeg kjøper D&B og Dior, så er det nok ikke mange på jobb eller foreldre i barnehagen som har det samme som meg eller ungene, men kjøper du Katvig og enkelte andre, så begynner det å bli vanlig. Men, som Glitter sa, jeg har sans for second hand eller loppemarked, da snakker vi gjerne om å få tak i unike klær. Eller det jeg tar fra loftet til mamma. :smile:
![]() |
#242 |
Leser
|
Jeg vil nok tro det både er og forblir mer unikt med klær fra Katvik enn fra H&M. Men det betyr selvfølgelig ikke at det ikke er mulig å få tak i enda mer unike klær.
![]() |
#243 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg er ikke opptatt av merker. Vi kjøper det vi liker og finner når vi trenger det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
![]() |
![]() Sv: Er du en merkefreak?Er opptatt av kvalitee og at de er økologisk. Ønsker så sant det er mulig å ikke kle barna med giftstoffer:-( . Skummelt å tenke på at de bruker ca 1 kilo forskjellige giftige stoffer og sprøytemidler for å produsere 1 kilo bomull. Økologisk bomull<3 G.O.T.S merket så klart:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?Fullstendig og totalt nei. Absolutt og uten unntak. Her kjøpes klær fordi de er praktiske eller fine, og merket spiller virkelig ingen, ingen, ingen rolle. Det samme gjelder forøvrig til meg selv og mannen.
![]() |
#246 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en merkefreak?Nei absolutt ikke, MEN jeg er bevisst på vinterklær og skotøy(det må være bra kvalitet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Hæ?
![]() |
![]() |
#248 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?Gammel tråd jo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?Gammel tråd ja. Men kan svare for det.
![]() |
#250 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg lurer på om Ramses fortsatt kjøper merkeklær? Jeg kjøpte mye merker til med storebror, men etter lillesøs kom ble det ikke så mye fokus på det. Og Ramses har jo også fått et par barn til siden tråden ble startet.
![]() |
#251 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg kjøper som regel merkevarer når det gjelder yttertøy, men innetøy går mest i H&M, Lindex, Cubus og lign.
![]() |
#252 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer.
![]() |
#254 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Så morsomt
![]() |
#255 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du en merkefreak?Finnes ikke merkebevisst. Velger ofte litt dyrere i yttertøy og sko, men ellers ikke. Hverdagsklær er klær fra HM, Lindex, Cubus osv. Den yngste brodern har arvet masse tøy fra oss, og hans yngste bruker mye av det mine to gutter har brukt, i tillegg til hans egen storebror. Så SÅ dårlig er ikke "billigbutikkene". |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?Man kan få dårlige billigprodukter, men man kan få dårlige merkeprodukter. Tror Tommy Hilfingerskoene jeg kjøpte for noen år siden er de dårligste jeg har hatt. De var foret med plastposer for å bli vanntette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg bryr meg ikke om merkeklær egentlig, men innser at jeg bryr meg om ull og vi handler litt på nøstebarn. Det er deilig tøy. Jeg har fått noe katvig i gave og og handlet litt på polarn opyret, det er litt ekstra stas å ha på ungene det.
![]() |
#258 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg er nøye på yttertøy og kjøper merkeklær der, ofte på salg. Ellers har de nok mest kjedetøy begge to.
![]() |
#259 |
Mother of Dragons
|
Hvorfor drar du opp denne gamle tråden?
![]() |
#260 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Er du en merkefreak?Ja, det er jeg. Men kan fint handle bukser på NameIt og Lindex. Noen ganger blir det også andre plagg der fra og andre kjedebutikker. Det er ikke sånn at jeg må kjøpe merketøy, men synes mye av det er finere. Har også handlet litt av Ellos merket i bukser og alle har funket veldig bra til nå :-) Det er på overdeler, jakker og yttertøy jeg er mest "kresen" |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
merkeklær |
|
|