Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er dine nyttårsforsett for 2012?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 14:00   #1
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er dine nyttårsforsett for 2012?

Jeg skal bli mer aktiv med kroppen min og lese flere bøker

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:02   #2
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine nyttårsforsett for 2012?

Kopierer fra bloggen min jeg.
I 2012 skal jeg:

* ha et roligere og mer stabilt år enn 2011.
* skal jeg ta med tulla på minst 6 turer alene bare hun og jeg.
* skal jeg ta med lillegutt på minst 6 turer alene bare han og jeg.
* skal jeg ta med barne på uteaktiviteter minst en gang i måneden.
* skal jeg invitere venner over minst 1 gang i måneden.
* skal jeg gå ut med venner minst 1 gang i måneden.
* skal jeg lage kosemiddag til og meg og ha en skravle-/kosekveld sammen bare oss to minst 1 gang i måneden.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:03   #3
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Trene tre ganger i uka (er i gang) og spise bare sunt 5 dager i uka.

Gammel 01-01-12, 14:08   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

I 2012 skal jeg ikke ha nyttårsforsetter, for det klarer jeg aldri å holde.

SHIT! Feilet allerede.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 14:17   #5
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trene minimum to, helst tre, ganger i uken.
Fortsette med ukehandling og middagsplaner, det har fungert utmerket i 2011.
Være snill mot meg selv. Har vært i ferd med å møte veggen i høst, en ganske skremmende opplevelse.

Gammel 01-01-12, 15:56   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Være flinkere til å pleie forholdet til mannen(håper han tenker det samme)
og si mindre nei til ungene(ihvertfall tenke etter først om det er mulig å si ja )

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 16:14   #7
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

- Lese flere bøker
- Være mindre på nett
- Ikke utsette ting
- Spise mer grønt
- Bruke mindre penger på kaffe, drops, blader osv.

Gammel 01-01-12, 17:55   #8
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

I 2012 skal jeg ikke ha nyttårsforsetter, for det klarer jeg aldri å holde.

SHIT! Feilet allerede.

Samme her. Tenkte litt på dette med forsetter hinn dagen og kom frem til at jeg ikke skulle ha noen for jeg pleier ikke klare å holde de.

Eneste jeg tenker er at jeg skal prøve å stresse mindre men tror ikke jeg kommer til å klare det

Gammel 01-01-12, 19:33   #9
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trene mer, stresse mindre og ha oftere besøk.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:37   #10
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal sette av til til leking sammen med poden, 30-60 min hver dag.
Så skal jeg ned i vekt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:57   #11
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg skal:
* øke treningen fra 3 til 4 ganger i uken
* spise sunt i ukedagene, kun spise godterier 1 gang i uken
* lese mer bøker
* få mer oversikt over økonomien

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:00   #12
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal bli kresen; altså flinkere til å luke vekk det jeg ikke liker og jeg ikke har bruk for fra livet mitt begynte i 2011, og det går ganske bra. :kledelig beskjeden:

Gammel 01-01-12, 20:02   #13
Suppehue
Aktiv

Suppehue sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Suppehue er litt kul
Standard

Mine nyttårsforsett:

* Leve mer i nuet

* Gi flere positive tilbakemeldinger

* Utfordre meg selv

* Være mer utendørs

* Telle til ti og jobbe med mitt aggresjonsproblem

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:08   #14
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mer av alt som er gøy!

Gammel 01-01-12, 20:11   #15
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Gruble mindre, fortsette å tenke positivt - særlig om meg selv, og prioritere trening.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:14   #16
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal slutte å ta alle sorgene på forskudd, og å bekymre meg for alt som eventuelt kunne inntruffet i et parallelt univers.

Gammel 01-01-12, 20:15   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mindre nett, mindre sjokolade. Gjøre en innsats på jobbsøkefronten. Alle gode ting er tre!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 00:30   #18
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

• slutte med cola zero (utsettelse pga sykdom)
  • ta av 12 kg
  • legge meg før tolv i ukedagene (som dere ser er ikke det helt i boks enda)
  • stå opp tidligere
  • stelle meg ordentlig hver dag (fort for å bli joggings og hestehale på de hjemmeværende dagene)
  • ha en roligere hverdag, rekke det jeg rekker liksom

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 14:04   #19
juliette
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
juliette har et hav av muligheter foran seg
Standard

• Trene mer (3 ganger pr uke er målet)
  • Ikke spise godteri hver dag, helst bare fredag og lørdag
  • Ha mer besøk
  • Gå mer ut

Gammel 15-01-12, 12:53   #20
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal også være litt mer velpleid i 2012. Bruke litt sminke og sånn. Er godt igang med dette og bruker noen minutter ekstra på meg selv om morran

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.