Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Se hva jeg har kjøpt til poden"-tråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 20:56   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

"Se hva jeg har kjøpt til poden"-tråd

Hadde vært litt gøy med litt klesinspirasjon.

Vis fram!!!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 20:56   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt til poden tråd

Bare gutteklær?

Gammel 22-03-07, 20:57   #3
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bare gutteklær?

Nei. Kan ikke jente være pode?

Gammel 22-03-07, 20:58   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Gammel 22-03-07, 20:59   #5
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei.

Nei da får du la være da.

Gammel 22-03-07, 21:00   #6
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

TILSLAGSORDARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) podeI pode m1 (lty, eg 'plante, avlegger') spøk.: gutt vår foretaksomme p-

Har shoppet en del til både Aurora og lillesøster i dag, bilder kommer senere.

Men burde ikke denne kanskje ligge i Stikkas Utstyrshjørne, eller hva det heter?

Gammel 22-03-07, 21:04   #7
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

TILSLAGSORDARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) podeI pode m1 (lty, eg 'plante, avlegger') spøk.: gutt vår foretaksomme p-

Har shoppet en del til både Aurora og lillesøster i dag, bilder kommer senere.

Men burde ikke denne kanskje ligge i Stikkas Utstyrshjørne, eller hva det heter?

Tja. Er jo moteklær jeg fisker etter da. Ikke siste Reimadress liksom. Samme for meg egentlig.
Regner med at overskriften blir redigert om til "barnet" uansett, så kan jo bare resignere.

Gammel 22-03-07, 21:05   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Venter på disse:

Og disse:

Dette siste mønsteret har Lindex kopiert skikkelig uten skrupler. Har også kjøpt en body fra Lindex som har nøyaktig likt mønster og farger som denne genseren.

Denne buksa kjøpte jeg brukt for noen uker siden. Jeg elsker den

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:21   #9
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Minstesnuppa har fått dette siste uka

Sist redigert av Zip : 23-03-07 kl 20:48.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:35   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne til begge jentene: (sorry de schvære bildene, fikk dem ikke mindre)
Altså den røde kåpen. Og med det røde polkaprikkeskjørtet til.

Storesøster fikk også dette skjørtet i brunt - mens puddingen fikk den lysoransje strikkejakken istedet. Med tights i samme farger.

Pluss litt T-skjorter og basisplagg (forbruksvare...). Jeg gikk litt berserk på Benetton som dere skjønner.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:36   #11
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Så mye lekkert, zol og Missa!

Min fangst i dag:

Til storesøster

Detaljer på den hvite buksa:

Matchende kjoler til store- og lillesøster, med hårstrikker og tights til storesøster:

Nesten like jakker:

Hatter til lillesøster:

Gammel 24-03-07, 12:18   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt en lyseblå og mørkebrun tskorte med Lynet og Bill på til hver av guttene. Og en mørkerun shorts til hver. Tskjortene fant jeg ikke på nett.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 12:37   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det siste jeg har kjøpt til jenta er denne anorakken fra Mini-a-Ture:

og denne heldressen i bomull/lin fra Katvig:

Begge deler kjøpt i butikker i Trondheim.

Gammel 24-03-07, 13:24   #14
Pastill
Pauset

Standard

Sv: "Se hva jeg har kjøpt til poden"-tråd

Jeg er ikke så voldsomt glad i typiske "barneklær" med masse glorete trykk på osv. Så etter en hel vinter med Lynet mcQueen, Spiderman så tok meg friheten og droppe sånne trykk på sommerklærne. Cameleon tskjorta valgte han selv da.

Gammel 24-03-07, 13:28   #15
Pastill
Pauset

Standard

Sv: "Se hva jeg har kjøpt til poden"-tråd

Resten blir IKKE hm.

Sko.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.