Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger prikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 17:02   #221
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger prikker

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

De innleggene du siterer her, m^2 var vel heller av den informative sorten. Joika la inn en annen liste med siterte innlegg som var heller unødvendige, særlig etter HI presiserte at hun skjønte greia.

Ja, men det er nettopp det jeg mener. Det var ikke noen "alle mot HI og ingen sa ifra". Det var innlegg både av den informative sorten, og innlegg som nok strakk strikken. Men det jeg ser hvertfall ikke at det var noe ensidig masseangrep. De innleggene jeg siterte var også av de _aller_ første som kom.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:02   #222
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Eg reagerer også på mottakelsen enkelte nye har blitt utsatt for på FP. Eg har ikkje sjølv opplevd det, men eg rekner meg framleis som novise her inne og vart tidlegare litt småskremt over reaksjon enkelte fekk. Nivået er mykje høgar her inne enn på dei fleste andre forum på nettet, og det set eg pris på. Men samtidig bør vi kanskje ha det i bakhodet når det kjem nye her. Dei kan vera van med mykje meir slack frå andre forum, og då synest eg det held med litt høfleg vegleiing og oppfordring til å setja seg inn i forumreglane. Når det hagler med raude prikker kan det lage ein uggen stemning for dei nye som kan ta frå dei lysta til å verta betre kjend med alle her inne.

Du sa det så bra

Gammel 01-01-12, 17:02   #223
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Ellers er jeg enig med skilpadda.

Signerer.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:04   #224
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Signerer.

Pass deg for Mauser! Han er streng med den derre signeringen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:05   #225
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Han er det lenge siden jeg har sett noe til.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:05   #226
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Det har vel heller noe med min mangel på selvtillit når det kommer til skriving og formulering. Signaturen min sier vel sitt. Og da føler jeg at hvis jeg "alene" skal komme med en uttalelse som de som er velformulerte og har gode argumenter er i mot, så blir det bare til at jeg tenker at jeg ikke gidder.

Det synes jeg ikke du skal tenke på i det hele tatt, da lar du deg jo kneble av andres mer eller mindre fortjente status som du selv tillegger dem. Og jeg er ikke så sikker på at det er det "de velformulerte" ønsker å oppnå med sin, eh, velformulerthet. Ikke på noen måte.

( )

Gammel 01-01-12, 17:05   #227
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han lusker rundt, og dukker opp når du minst aner det.

Gammel 01-01-12, 17:06   #228
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Mauser må gjerne komme og ta meg any time.

Gammel 01-01-12, 17:06   #229
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Ja, men det er nettopp det jeg mener. Det var ikke noen "alle mot HI og ingen sa ifra". Det var innlegg både av den informative sorten, og innlegg som nok strakk strikken. Men det jeg ser hvertfall ikke at det var noe ensidig masseangrep. De innleggene jeg siterte var også av de _aller_ første som kom.

Jeg skulle gjerne ha invitert deg inn på kontrollpanelet mitt igår kveld/natt så skulle du ha sett hva som foregikk der. Lite hyggelig for noe så uskyldig som et enkelt spørsmål. Svar på spørsmålet i tråden er mer enn greit nok, men det var nesten latterlig å se at hele kontrollpanelet var rødt. Og spesielt de som kom lenge etter at jeg hadde skjønt poenget fra den første som svarte...

Gammel 01-01-12, 17:07   #230
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Jeg skulle gjerne ha invitert deg inn på kontrollpanelet mitt igår kveld/natt så skulle du ha sett hva som foregikk der. Lite hyggelig for noe så uskyldig som et enkelt spørsmål. Svar på spørsmålet i tråden er mer enn greit nok, men det var nesten latterlig å se at hele kontrollpanelet var rødt. Og spesielt de som kom lenge etter at jeg hadde skjønt poenget fra den første som svarte...

Åh, ok. Skjønner den da...

(007 har møtt han IRL altså. Jeg og. )

Gammel 01-01-12, 17:07   #231
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det synes jeg ikke du skal tenke på i det hele tatt, da lar du deg jo kneble av andres mer eller mindre fortjente status som du selv tillegger dem. Og jeg er ikke så sikker på at det er det "de velformulerte" ønsker å oppnå med sin, eh, velformulerthet. Ikke på noen måte.

( )

Men legg merke til at jeg legger det på min manglende selvtillit, og ikke at andre er så velformulerte. De kan jo ikke noe for verken at jeg ikke mener jeg er velformulert selv eller at de selv er det. Og, som sagt, det er ikke det at jeg ikke tør eller at de er så innmari skumle. Ofte bare gidder jeg ikke (fordi jeg ofte vet hva som kommer).

Gammel 01-01-12, 17:08   #232
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:08   #233
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

(007 har møtt han IRL altså. Jeg og. )

Oh yeah! :sikler:

Gammel 01-01-12, 17:17   #234
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes det ville være oppriktig trist om folk kvier seg for å si i mot meg. Det er i så fall ikke etter mitt eget ønske.

Et slikt oppriktig ønske gjør kanskje at man vurderer om det er noe med måten man fremstår og evt burde justere (jeg skriver man ettersom det er poenget og ikke du som enkeltperson jeg er opptatt av her).

Gammel 01-01-12, 17:18   #235
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da var det godt at jeg fikk informert deg om at det ville lønne seg for deg å endre hovedinnlegget. Det er fryktelig mange som kun dømmer (og prikker) ut fra det.

Jeg synes du har fått et fyrverkeri av en velkomst. Det står det respekt av, for da blir du husket, og du forsvinner ikke i mengden av andre nye. Det er lurt å gjøre seg bemerket.

Gammel 01-01-12, 17:20   #236
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Da var det godt at jeg fikk informert deg om at det ville lønne seg for deg å endre hovedinnlegget. Det er fryktelig mange som kun dømmer (og prikker) ut fra det.

Det kom da en haug av rødprikker selv etter at jeg endret det. Det har endog kommet noen idag også

Gammel 01-01-12, 17:21   #237
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er ganske lik deg der, Bobbelur. Det er derfor det ikke blir så mange smarte innlegg fra meg. Og siden det er 500 i ryktepoeng for å komme inn på markedsplassen, kommer jeg nok aldri til å komme inn der. Til tross for iherdig grønnprikking (jeg tror ikke jeg har fått sett alle engang, for det er begrenset for hvor mange som synes til enhver tid), er det ennå langt under 100. Jeg lå langt over 100 - nærmere 200 før jeg laget denne tråden, så jeg har gitt opp det prosjektet

Too bad, jeg elsker virkelig å shoppe, og brukt er kult

Og der er jeg så ulik deg, vet du. Jeg er ikke så shoppete av meg. Jeg kan synes det er hyggelig å tusle i en butikk og se på, evt også ta på, men jeg bruker ikke så mye penger på shopping. Med mindre det er noe hunderelatert, og selv da shopper jeg ikke så masse.
For meg er egentlig kommentarene som følger med en prikk minst like viktig som prikken kan være, men enda bedre er det når noen svarer på det jeg skriver - slik du gjør nå. Slikt liker jeg, for da kan jeg være med og diskutere videre. Og kanskje lære enda noe nytt, eller få en ny forståelse eller bare få en grunn til å smile.
Markedsplassen ble ikke brukt av meg den korte stunden jeg hadde tilgang der tidligere (jeg kjøper jo ikke barneklær heller), så hverken jeg eller de andre brukerne har vel tapt så mye på at jeg ikke har tilgang der.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:22   #238
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er mett.

Gammel 01-01-12, 17:24   #239
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

For meg er egentlig kommentarene som følger med en prikk minst like viktig som prikken kan være

Ja, grønne prikker er koselig

Gammel 01-01-12, 17:29   #240
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ja, grønne prikker er koselig

Røde kan og være veldig koselige! Kommer helt an på kommentaren som følger dem det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.