|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg trenger prikker
Ja, men det er nettopp det jeg mener. Det var ikke noen "alle mot HI og ingen sa ifra". Det var innlegg både av den informative sorten, og innlegg som nok strakk strikken. Men det jeg ser hvertfall ikke at det var noe ensidig masseangrep. De innleggene jeg siterte var også av de _aller_ første som kom. |
|
|
|
|
|
#222 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Du sa det så bra
|
|
|
|
#226 |
|
|
Det synes jeg ikke du skal tenke på i det hele tatt, da lar du deg jo kneble av andres mer eller mindre fortjente status som du selv tillegger dem. |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Jeg skulle gjerne ha invitert deg inn på kontrollpanelet mitt igår kveld/natt så skulle du ha sett hva som foregikk der. Lite hyggelig for noe så uskyldig som et enkelt spørsmål. Svar på spørsmålet i tråden er mer enn greit nok, men det var nesten latterlig å se at hele kontrollpanelet var rødt. Og spesielt de som kom lenge etter at jeg hadde skjønt poenget fra den første som svarte...
|
|
|
|
#230 |
|
|
Åh, ok. Skjønner den da...
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Snikende tiger
|
Men legg merke til at jeg legger det på min manglende selvtillit, og ikke at andre er så velformulerte. De kan jo ikke noe for verken at jeg ikke mener jeg er velformulert selv eller at de selv er det.
|
|
|
#234 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et slikt oppriktig ønske gjør kanskje at man vurderer om det er noe med måten man fremstår og evt burde justere (jeg skriver man ettersom det er poenget og ikke du som enkeltperson jeg er opptatt av her).
|
|
|
#235 |
|
|
Da var det godt at jeg fikk informert deg om at det ville lønne seg for deg å endre hovedinnlegget. Det er fryktelig mange som kun dømmer (og prikker) ut fra det.
|
|
|
#236 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
|
|
|
|
#237 |
|
...we have cookies
|
Og der er jeg så ulik deg, vet du. Jeg er ikke så shoppete av meg. Jeg kan synes det er hyggelig å tusle i en butikk og se på, evt også ta på, men jeg bruker ikke så mye penger på shopping. Med mindre det er noe hunderelatert, og selv da shopper jeg ikke så masse. |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |